İyi OkumalarChaeyoung
Aslında Lisa'nın evine gelmek istemiyordum ama o otele tek başıma gidemezdim.
Bu ev nerede şimdi?
Sadece bu mahallede bir yerlerde olduğunu hatırlıyorum, biraz daha yürürsem bulurum belki.
Kısık bir polis sireni duyduğumda irkildim ve hareketlerimi hızlandırdım.
Buldum, buldum işte bu ev. Hemen kapıyı çaldım, kapı açıldığı gibi içeriye daldım.
"Bütün ışıkları kapat hemen, bizi buldular." dedim fısıldayarak.
"Kimler?!" dedi Lisa.
"Polisler aptal." dedim bu sefer daha yüksek bir sesle.
Işıkları kapadık ve biraz öylece bekledik.
"Bir plan yapmamız gerek." dedi Lisa.
"Gerek yok onlara para veririm ve konu kapanır zaten." dedim.
"Her şeyi böyle çözemezsin." dedi sakince.
"Hayır, çözerim." sakince söyledim.
Çözerdim, bu dünyayı para yönetiyor ne de olsa değil mi?
"Üvey annen ile nasıl geçti?" diye sordu konuyu değiştirmek istercesine.
Onun sorularını cevaplamamam gerektiğini biliyordum fakat geçmişimiz yüzünden kendime engel olamıyordum.
"Beni boğazladı." dedim sakince.
"Ne yaptı dedin?" hızlıca ayağa kalktı ve ışıkları açtı.
"Sakin ol, alışığım ben hatırlasana." dedim, Bayan Hwasa'nın bana yaptıklarını az çok biliyordu.
Ama ona Bayan Hwasa'nın ismini söylememiştim çünkü birkaç kere delirip beni onu ihbar etmeye zorlamıştı.
"Krem sürelim yoksa morarır." dedi.
"Ne planlıyorsun Lisa, beni gerçek bile olmayan ilginle kendine bağlayıp sonra tekrar mı terk edeceksin?" dedim iğneleyerek.
"Sahte bir ilgi değil Chaeyoung." dedi ve rahatsız edici bir sessizlik oldu.
Birbirimizin gözünün içine bakıyorduk, o da bu gerici ortamı fark etmiş olacak ki yere bakarak konuştu.
"Niye yaptı bunu?" diye sordu.
"Niye cevaplayayım ki?" dedim.
"Lütfen." dedi, gözlerime bakarak.
Karşı gelemedim.
"Üniversite okumamamı ve yanında çalışmamı istiyordu. Bende liseyi bitirince Amerika'dan Paris'e geldim ve ünlü bir üniversitede hukuk okudum. Yani birnevi ona karşı geldim ve ondan kaçtım o yüzden de sürekli hisselerimi çalıp bana şantaj yapmaya çalışıyor." dedim.
Vay be, sanki biraz uzun oldu?
"Ya üvey annen öğrenip sana şantaj yaparsa? Sorunlarını böyle çözmemelisin." dedi.
Yüzüne yaklaştım ve sırıtarak söyledim.
"Bu ilk yapışım değil, nasıl başa çıkacağımı biliyorum herhalde Manobal." dedim.
"Şu ana kadar yakalanmamış olabilirsin ama bu
yakalanmayacağın anlamına gelmez." o da yüzüme yaklaşıp söyledi."Bırak da sana yardım edeyim." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My nepenthe
FanfictionChaeyoung, yıllar sonra onu terk eden eski sevgilisini tekrar görür ama hayatında olacak büyük değişikliklere hazır değildir ve tekrarlanacak ihanetlere. |chaelisa|