|A Dead Apology|

175 17 120
                                    

Son bölüme cok fazla etkilesim vericeksiniz söz mü, soz verin

İyi Okumalar

Chaeyoung

Lisa eve sürerken ben de kafamı cama yaslamış dışarıyı izliyordum.

"Çok mu uykun geldi?" dediğinde nefesimi dışarı verip kafamı sallamıştım.

Simsiyah bir köpek önümüze fırladığında Lisa hemen arabayı durdurmuştu.

Birlikte hemen arabadan indik ve köpeğin durumuna baktık.

"Şükür, çarpmamışız." dedik ikimiz birden.

"Lisa, köpeğin hali çok kötü." dedim, sanki içimden bir parça kopmuştu.

"Evet görüyorum, ne yapacağız?" diye sordu.

"Bir dakika." diyip arabadan hırkamı alıp geldim.

Onu hemen hırkayla kucakladım ve kucağıma aldım. Çok sakin bir köpeğe benziyordu.

"Veterinere gidelim." dediğimde hemen arabaya atlamıştık.

**

"Bu veteriner de ne uzakmış." diye söylendi Lisa.

"Lisa baksana, ne kadarda huzurlu uyuyor." dediğimde yan gözle kucağımdaki köpeğe bakmıştı.

"Aynı senin gibi, çok güzel." dedi gülümseyerek.

Köpeğe bakarak gülümsediğimde tekrar konuşmuştu.

"İsmi ne olsun?" diye sorduğunda şaşırmıştım.

"Onu sahiplenecek miyiz?" diye sordum heyecanla.

"Onu barınağa veremeyiz, dışarıya da atamayız, mecburen sahipleneceğiz." dedi ve devam etti.

"Hem fena mı olur? Zaten yavru, beraber büyütürüz."

"Şu an sana sarılmamak için zor duruyorum." dediğimde yola bakarak gülümsemişti.

Yanağına uzun bir öpücük kondurduğumda kıpkırmızı oldu.

Veterinere sonunda geldiğimizde apar topar inmiştik arabadan. Kucağımdaki köpeği dikkatle veterinere götürdüm.

Lisa veterinere durumu anlattığında köpeği kucağımızdan alıp içeri girmişti.

Bir iç çekip yerimize oturduk ve doktorların bize bir haber vermesini bekledik.

***

"Hadi uyan bebeğim." Lisa'nın beni uyandırmaya çalıştığını duyduğumda gözlerimi aralamıştım.

Arkasında muhtamelen doktor olan kadını gördüğümde koltukta dikleşmiştim.

"Yaralarını iyileştirdik ve aşılarını vurduk. Onu bize getirdiğiniz için teşekkür ederiz, 1-2 gün daha dışarıda kalsaymış ölebilirmiş." veteriner söylediğinde Lisa bana bakıp gülümsemişti.

Veteriner köpeği benim kucağıma verdi ve bizi yolcu etti.

"Evimizin yeni üyesinin ismi ne olsun?" diye sordu.

"Noire." kendimden emin bir şekilde cevaplamıştım.

"Simsiyah olduğu için, beğendim. Pekala Noire olsun." dedi ve sürücü koltuğuna oturdu.

***

2 hafta sonra

"Noire gel kızım." diye seslendiğimde yanıma koşa koşa gelmişti.

My nepentheHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin