|I miss us|

241 22 35
                                    

Oy verin aa

İyi Okumalar

Chaeyoung

Boşluk hissi.

Bu boşluk hep içimdeydi, Lisa ile tanıştığımda fark etmiştim içimde böyle bir zehir olduğunu.

O olmadıkça içimdeki boşluk aynı bir karadelik gibi büyüyordu ve bir gün patlayacaktı.

Patladığı gün benim hikayemin sonu olacaktı, bizim hikayemizin.

O beni terk ettikten sonra bu boşluğu cinsellik ve alkol ile doldurmaya çalışmıştım ama ikisinde de Lisa'nın o eşsiz sevgisinin kırıntısını bile bulamamıştım.

Lisa ile tekrar eskisi gibi olsak bütün kötü huylarımı bırakacağıma adım gibi emindim.

O ve onun her şeyi beni iyileştiriyordu çünkü. Şu aramızın bozuk olduğu günlerde bile şu birkaç yılın en iyi zamanlarını geçirmiştim.

Belki ona fark ettirmedim, her zaman yaptığım gibi ama gerçekten şu an biraz da olsa mutluyum.

Birkaç dakika önce korkunç bir kabus ile uyandım ve şu anda da sakinleşmek, düşüncelerimden kaçmak için Lisa'yı izliyordum.

Bizi çok özledim, içimizi ısıtan konuşmalarımızı özledim.

Şimdi soğuğuz ama böyle olması gerektiğini biliyorum. Keşke ona tekrar güvenebilsem, keşke onunla tekrar eskisi gibi olabilsek, içten gülebilsek, içimizi ısıtan sohbetler edebilsek.

Hiçbir şey demeden gidişini unutamıyorum, beni terk edişini, beni terk ettiğini iki gün sonra annesinden öğrenmemi.

Öğrendikten sonra geçirdiğim sinir ve anksiyete krizlerini, onun evinde 2 yıl boyunca onu beklememi, sırf gelince ona sıkı sıkı sarılabilmek için iki yıl boyunca okul dışında dışarı bile çıkamamamı ama onun asla gelmemesini, unutamıyorum.

Unutamam.

Aklımdaki düşünceleri bir kenara attım ve birazdan uçak iniş yapacağı için Lisa'yı izlemenin biraz daha tadını çıkardım.

Kusursuz yüzü, saçı, dudakları, gözleri, her şeyi mükemmeldi.

Keşke bu mükemmel bedene kızabilsem.

Ona bağırabilsem, sinirimi atabilsem ama ona birazcık bile kızgın değilim, olamıyorum.

Bu kadar mükemmel olup bu kadar kusurlu biri tarafından sevilmek nasıl bir histir acaba?

Yani, tabii ki de eskiden sevilmek.

Uçağın iniş yapacağını anladığımda Lisa'yı dürttüm ve yeni uyanmış rolü yaptım.

Onu izlediğimi bilmesini istemiyorum.

"Lisa, hadi kalk birazdan ineceğiz." dedim, uykusunun ağır olduğunu unutmuşum.

Demek ki güzel güzel uyandırmak işe yaramıyor.

"Hadi uyansana Lisa." onu sarsarken yüksek sesle söyledim, sonunda uyandığında bir oh çektim.

Yüzünün bir tarafında hiç kıpırdamadan uyuduğu için iz çıkmıştı, böyle çok tatlı gözüküyordu.
Hazırlanıp uçaktan indik, bavulları da alıp havaalanından çıktık.

"Lisa böyle üşüyeceksin, Paris soğuktur." incecik hırkasına bakıp konuştum.

"Bana bir şey olmaz. Hem ben kansız değilim, üşümem." dedi.

"Bana imada mı bulunuyorsun sen?" diye sordum tek kaşımı kaldırarak.

"Hayatımda gördüğüm en hızlı üşüyen insansın Chaeyoung, nisan ayında bile üşüyordun sen." dedi ve bir taksi çevirdi.

My nepentheHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin