Baekhyun derin bir iç çekişle gözlerini kapattı.Chanyeol'la yaşadığı o günün üstünden sadece iki gün geçmişti.O zaman, onun söylediklerini anlayamamış, yine de bir şey söylemeden oradan ayrılmak zorunda kalmıştı.
Bilimin köpeklerine söyle, bizi tüketmekten vazgeçsinler!
Tüketmek...
Neden özellikle bu kelimeyi kullanmıştı? Baekhyun oldukça zeki biriydi.Bu işin içinde bilmediği şeyler olmalıydı.
Bilimin köpekleri... Kısa bir kahkaha attı. Bizden bahsediyor sanırım.
"Hey Baek..." Kulağının yanında adının fısıldanışıyla sıçradı.Shiroi masanın altından kimseye görünmeden Baekhyun'un yanına gitmişti.
"Shi! Beni öldürmek mi istiyorsun?" Baek de onun gibi sessiz konuşmadan edememişti.Kim bilir küçük hamsterın aklından yine neler geçiyordu.
"Bugün erken gitsem?" Baekhyun tek kaşını kaldırarak çömeldiği için daha da küçük görünen arkadaşına baktı.Yöneticiler asla buna izin vermezdi.Disiplin burada çok önemliydi.Yine de... Shiroi'nin sorumluluğu ona ait olduğu için...
"Bunu sana ödeteceğim hamster.Bir şey mi oldu?"
Diğeri Baekhyun'un elini tutup sıktı ve hiçbir şey söylemeden geldiği yerden geri döndü.Baek arkadaşını hüzünlü bakışlarla takip etti.Bu hareket aralarında bir anlaşma gibiydi.Lütfen sorma ve bana inan...Çalışmak ve düşünmekten yorgun bir şekilde başını masaya koydu ve uzun süredir yapmadığı bir şeyi yaptı.İnsanları izlemek.
Beyaz önlüğünden bunalmış olacak ki çıkarıp mikroskopa bakmaya devam ediyor kahverengi saçlı olan.Yine tanımadığı bir başkası onun yanına gelip kolunu omzunda atıyor, büyük ihtimalle yeni gelenin yaptığı espriye gülüyorlar.Yaşlı adam bir elinde kalın bir kitap diğer elinde kalem, okuduklarından birkaç bilgiyi not defterine gelişi güzel karalıyor.Bu sahneye daha dikkatli bakıyor.Adamın eli öyle yavaş dolanıyor ki defterde.
Doğrulup eline bir kağıt ve kalem alıyor Baekhyun.Adamın elini dikkatlice inceliyor.Kalemi oynatışını seyrediyor.
N... R... BİT..N A..TIK
Daha dikkatli bakıyor.Adamın sürekli aynı şeyleri yazdığını fark ediyor.
NE OL...R BİTS...N ARTIK.
Gözleri korkuyla açılarak yazdıklarını okuyor.
NE OLUR BİTSİN ARTIK.
Yaşlı adamın yüzüne bakıp iyi olup olmadığını anlamak istercesine gözlerini defterden ayırıyor.Gözleri buluşunca teninde bir elektrik dalgası dolanıyormuş gibi hissediyor.Adam öylesine çaresiz bakıyor ki...Sonra işine geri dönüp defterlerini kapatıyor ve kaşla göz arasında kayboluyor.Baekhyun öylece kalakalıyor.Daha önce bulunduğu yeri hiç sorgulamadığını fark ediyor.Hiçbir şey görmemiş gibi kalemi dudaklarına götürüyor ve düşünüyormuş gibi yapıyor.Tam karşısındaki kameranın görüş alanını değerlendirip kağıdını karalıyor ve hafif yüksek sesle mırıldanıyor.
"Ahh...Hiçbir şey işe yaramıyor!" Bunun üzerine yapması gerekenler kolaylaşıyor.Başını tektar kollarına dayayıp masaya yatıyor.
O adamı daha önce şiddetli radyasyon içeren odalardan birine girerken görmüştüm.Daha doğrusu bu bölümde hiç görmemiştim.Aslında...
Baekhyun kasları gerilirken aklına lanet etti.
Aslında kimseyi doğru düzgün görmüyorum.Burada 200 kişi olmamıza rağmen benim gördüğüm insan sayısı neden 50'yi geçmiyor?Onca bilim adamının bu kadar mesai yapmasına rağmen herhangi bir konuda bırak gelişmeyi, teori bile ortaya atılmıyor.Sanki sadece ben bu konuda çalışıyormuşum gibi ...
Laboratuvarda bulunan bir iki kişi de ayrıldıktan sonra Baekhyun bu sefer eve gitmeye karar verdi.Kameraların görüş alanından çıkmak ve düzgünce düşünmek istiyordu.
Yoldayken laboratuvarda olan garip şeyler zihnine akın ediyordu.Daha önce hiç radyasyon içeren odalardan birine girmemiş olması gibi.O adamın daha önceden de ona bakışlarını farketmiş ama anlam veremediğinden üstelememiş olması gibi.Hiçbir profesörün ona yardımcı olmaması gibi.Shiroi dışında emin olduğu hiçbir şey yoktu hayatında.
Aklına bile güvenmiyordu artık.Bilinçaltında duran bazı ayrıntılar bir şeylere ipucu olabilirdi halbuki.
Belki o...Chanyeol.Neler biliyor?
Bizi tüketmekten vazgeçsinler!
Evine varınca tüyleri ürpererek karanlık evin ışıklarını yaktı.Dolaba gidip kilitli şişeden su içti ve bir sandalyeye oturdu.Sebebini anlamadığı bir şekilde kalp atışları hızlanırken masadaki kalemliğe çevirdi gözlerini.Uzun süredir kullanmadığı dolma kalemin üzerindeki küçük, çok küçük deliği görene kadardı herşey.
Gizli kamera.
Kimbilir kaç taneydiler.Gözlerinin sadece birkaç saniye oyalanmış olmasına şükrederek sandalyeden kalktı.Yatağına doğru yürüyüp üstünü bile değiştirmeden yattı.İzleniyordu.Oldukça profesyonel bir şekilde hem de.
Şüphe çekmemesi ve fazla yorgun olduğu için uykuya direnmeye kalkmadı ve yumuşak yatağında hemen uykuya daldı.Yarın büyük bir gün olacaktı ve... Telefonunun sinir bozucu sesiyle uyanana kadar herşeyin daha iyi olacağına inanıyordu.Sadece iki saat uyuyabilmişti ve feci yorgun hissediyordu.
"Byun Baekhyun, sizi acilen laboratuvara bekliyoruz.Korkarım çok kötü bir şey oldu ve ofisiniz yanıcı bir maddeyle-"
Baekhyun adamın yüzüne telefonu neden kapattığını hatırlamıyordu.Ya da ne ara koşarak taksiye bindiğini de.Gözlerinden akan sıcak yaşların sebebini ve şu an gördüğü kömürleşmiş masasını, teknik eşyalarını, formüllerini, kitaplarını da... Herşeyini kaybederken ne halde olduğunu hatırlamıyordu.Sadece Shiroi'nin ona üzgün bir sekilde baktığını ama yanına gelmediğini hatırlıyordu.Çünkü yanlarında herkes vardı ve yangının sorumlusunun Shiroi olduğunu söylüyorlardı.
Yüzündeki buruk gülümseme ile Shi'ye baktı.Minik hamsterına.Dostunun gözleri korkuyla açılmıştı ama bir şey söylemiyordu.
O benim Shi'm.
Aklında yankılanan cümleyle Shiroi'nin yanına gitti ve yakalarından tuttu.
"Böyle bir sorumsuzluğu nasıl yaparsın Shiroi?! Sana inanamıyorum! "
"Baek b-ben-"
"Kapa çeneni! Sayın profesör onun derhal buradan atılmasını talep ediyorum! Bir bilim adamı olmak için fazlasıyla dikkatsiz ve çaylak.Lütfen beni dikkate alın."
Bunu söyleyerek Shiroi'nin yüzüne bile bakmadan sert adımlarla oradan çıktı.Arkasından Shi'sine edilen hakatetleri duyabiliyordu.
Özür dilerim Shi... Seni orada bırakamazdım.Laboratuvardan çıktıktan sonra büyük şehre boğazına düğümlenen hıçkırıklarla baktı.Nasıl bir oyunun içindeydi böyle?
*Lütfen okuyan varsa bunu dikkate alsın.Oy ya da yorum? Hiçbiri olmayınca yazmak istemiyorum beni de anlayın...*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Su [Baekyeol]
FanfictionTür:Bilim kurgu.Aksiyon.Romantik Önemli bir not:Zamanınız yoksa başlamamanızda fayda var. Dünya bencilce davrandı. Şimdi bunun cezasını geleceğin insanları çekiyor. Baekhyun...Genç bir bilim adamı Dünyayı kurtaracak formülü bulabilecek mi? Chanyeol...