*Bu bölüm hakkında sorulan sorular için üzgünüm, cevapları ileriki bölümlerde.*
Chanyeol
Bulanık sesler zihnimde yankılanırken uyanmaya çalışıyordum.
"Kai.İç şu lanet ilacı!" Bu Baekhyun olmalıydı.Yine ne haltlar karıştırıyordu kim bilir.Sesi sinirli geliyordu.Onun yanında olmak istesem de yapamayacağımı biliyordum.Uyku beni kollarına hapsederken uyanmak küçük, cılız bir umuttan başka bir şey değildi.Kâbusa çekiliyordum.
"Burayı sevmedim anne."
"Hayatım sadece küçük bir iğne.Yoksa korkuyor musun?"
"Hayır! Sadece...Çok beyaz."
"Beyaz güzel bir renktir Chanyeol.Şimdi seninle bir oyun oynayacağız.Var mısın?"
"Ne oynayacağımıza göre..."
"Saklambaç.Şimdi ben gideceğim ve..."
Daha önce de defalarca yaptığım gibi kanter içinde uyandım.Bir sonu yok muydu?
Flashback
"Hayır!Hayır!.Kaybedemem!"
Kollarından çekerlerken haykırdı.Gözleri önündeki görüntüyle dolarken sadece bağırmaya devam etti.
Flashback
"Benim adım Chanyeol.Seninki ne?"
Karşısındaki sevecen bir gülümsemeyle yetinip etrafına baktı.Burada olması yasaktı.Yine de kurallar, bozulmak için vardı.Ona elindeki mavi taşı uzattı.
"Pekâlâ.Bu senin olsun Chanyeol."
Chanyeol ona şaşkınca bakıyordu.Daha önce hiç hediye almamıştı.
"Teşekkür ederim."
Flashback
Soluk gri zemine bakıyordu.Sadece.Sadece.Öylesine soğuk ve yalnız zemine.Dışarı çıkan doktoru öldürme hissini bastırmak için büyük bir uğraş veriyordu.
Flashback
Dikenleşmiş tüylerin üstüne çaresiz gözyaşları dökülüyordu.Her yeri kan içindeydi.Omuzları umutsuzca sarsılmaya başlamıştı.Bunu başarmalıydı.Hepsinin sonu böyle mi olacaktı?
Flashback
Kelimeler boğazında düğümlenirken daha önce binlerce kez olduğu gibi aldığı son nefesin bu olmasını diledi.Yine de bu sefer koruması gerekenler vardı.Ve kurtulması gerekenler.
Flashback
"Koş! Beni bırakıp gitmezsen seni öldürürüm!"
Karşısındaki onu sırtına alıp koşmaya başlamadan önce mırıldandı.
"Asla."
Flasback
Garip bir şekilde tanıdık hissettiren gözlere baktı.
"Sen iyi misin?"
End
*Soru yok.Tahminlerinizi alabilirim. :)*
*Bu bölüm aklınıza takılmasın.Sonra açıklayacağım.*
*Yeni kapağımız hayırlı olsun.Leerumin teşekkür ederim dostum.*
*Medyadaki benim çizimim.Bölümdeki karakterle alâkası yok ama verdiği his bu.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Su [Baekyeol]
FanfictionTür:Bilim kurgu.Aksiyon.Romantik Önemli bir not:Zamanınız yoksa başlamamanızda fayda var. Dünya bencilce davrandı. Şimdi bunun cezasını geleceğin insanları çekiyor. Baekhyun...Genç bir bilim adamı Dünyayı kurtaracak formülü bulabilecek mi? Chanyeol...