FİNAL (Bölüm 1)

1.5K 165 50
                                    

Üstüne çevrilen yayıcılara korkuyla baktı.Kolundaki ani acıyla gözlerini oraya çevirdi.

Şiddetle artan kalbini derin nefesler alarak sakinleştirmeye çalışıyordu.Adrenalin damarlarında dolaşıp ona inanılmaz bir enerji sağlarken gözbebekleri korkudan büyümüştü.

Ve başladı.

Attığı çığlık kulaklarını delerken başını çevirip kaçmaya çalışıyordu.Ama hayır.Başı sabitlenmiş, gözleri açık durması için metal aletlerle tutuluyordu.

Görüşünü kaybettiğinde acıdan nefes alamıyordu.Aynı acıyı boğazında ve kollarında da hissetmeye başladığında kanayan gözleri yüzünü ıslatıyordu.

"Kaldıramıyor."

Soluk ve boğuk bir ses duydu tanımadığı birinden.
Kaldıramıyor...

Çığlıkları daha da derinleşirken bedeninin sarsıldığını fark etti.

Sonra acı tüm vücudunu sardı.

......

......

......

Lavanta ve menekşe kokan bir odada uyandı.Etrafını incelerken mavinin büyüsüne kapılmadan edememişti.

......

Yıldızı izledi.İnsan neden bilmediği bir şeyin hayalini kurardı ki?

.....

Büyük eller kollarını açarken kendine lanet etti Baekhyun.Neden bu kadar dikkatsiz olmak zorundaydı ki? Şimdi onu öldürecekti.
"Sen iyi misin?"
Sesin sahibine bakınca koyu kahve gözlerin onu izlediğini gördü.
Kalbi teklemeden geçmedi bu sahneyi.
Bana bakıyor...

.....

Tanımadığı birinin evindeydi.Hiçbir şeyi düşünmek istemiyordu artık.Hayatının gerçekleri nelerdi? Bilmediği başka ne vardı?
Soğuk suyun altında kaybolmak istedi.

.....

Titreyen bedeni yumuşak yatağa yatırılırken zorlukla gözlerini açtı.Bu, birkaç gün önce ona bağıran adam değil miydi? Neden şimdi ona yardım ediyordu ki?
"Teşekkür ederim."
Yavaşça mırıldandı Baekhyun.Kollarına değen kedinin verdiği güzel hisle uykuya daldı.
Nedense... Güvende hissediyordu.Onun karşısında oturuyor ve onu izliyor oluşu, başına bir şey gelmeyeceğini düşündürüyordu.

.....

Biraz önce olanlar aklını daha da karıştırmıştı.Neden halktan birinin evinde gizli bir geçit vardı ki.Önündeki arkasını dönüp gülümsemişti.
"Biliyor musun, bela her zaman 'geliyorum' der."

.....

Burası tamamen başka bir dünyaydı... İnanılmaz bulduğu tek şey o değildi.Yanındakinin gülüşü... Ne kadar güzeldi.

.....

"Teşekkür ederim Baekhyun." Kai'nin minnettarlık dolu gözlerine baktı.Gülümsedi.İlk defa bir yere böylesine ait olduğunu hissediyordu.

.....

Laboratuvara neden dönmek zorundaydı ki? Yalan söyleyebilmek için alıştırma bile yapıyordu.
Dönüp onun gözlerine baktı.

"Seni sevmiyorum, senden korkuyorum, sana güvenmiyorum."
Karşındaki donakalırken Baekhyun zaferle gülümsedi.
"Hangisi doğru?"
"Geçtim mi?"
"Evet bücür, hangisi doğru?"
"Bana bücür dememeye karar verdiğinde söyleyeceğim."

Birgün Chanyeol.Hepsinin yalan olduğunu birgün söyleyeğim.

.....

Demek Min Hee?

Su [Baekyeol]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin