Hejcia ! Tak wiem takie jakieś pozytywne ale mam bardzo wesoły dzień ale nie ma starchu!
Nie będę tu wygłaszać moich dygresji ^-^ Hahah
No więc myślę że każdy wie co Liebster Award tak więc zaczynam. Dzięki za nominację KlNicole :*1. Co poprawia ci nastrój?
Muzyka. Zdecydowanie muzyka ona jest moim życiem . Jestem totalną melomanką. Oraz moi przyjaciele. Ich chore pomysły i historie które mi opowiadają Hahah ^-^2. Wolisz czytać opowiadania na wattpadzie czy zwykłe książki ?
Chyba opowiadania na Wattpadzie bo kocham opowiadania o Andrew i Black Veil Brides (za które dziękuję wam dziewczyny ) ale uwielbiam biografię ktore jest łatwiej znaleźć w wersji "papierowej " Hahah więc nie umiem się zdecydować .3. Kto jest twoim idolem?
Andy. Andy jest moim największym idolem. Wzorem dla mnie ale nie tylko on bo również Saul Hudson bardziej znany jako Slash , Renee Phoenix i Axl Rose.4. Co zniechęca cię w opowiadaniu / ff
Chyba sceny + 18 ale nie zawsze. Nie lubię czytać że para która powinna być razem się rozstaje.5.Poznałaś kogoś ciekawego na Wattpadzie ?
Tak poznałam kilka naprawdę ciekawych osób. I świetne jest to że nie boicie się do mnie napisać " no bo w końcu ja nie gryzę a nawet jeśli to przez ekran was nie ugryze Hahah"
Tak więc moja odpowiedź brzmi tak!6.Na czyj koncert bardzo chciała byś pojechać ?
Bardzo na Black Veil Brides ale niestety w najbliższym czasie mi się to nie uda.
Aczkolwiek moim marzeniem jest iść na Iron Maiden , Aerosmitch i Black Sabbath .7. Jakich słuchasz piosenek podczas pisania ?
Zazwyczaj jakiegoś darcia mordy , ale najczęściej to Iron Maiden lub Black Veil Brides .8. Co zainspirowało cię do pisania ?
Właściwie to nie mam pojęcia. Jakoś tak wyszło. Naprawdę nie wiem Hahah9. Największe uzależnienie ?
Muzyka . W każdej formie od słuchania jej przez brzdękolenie sobie na gitarze aż do nie udolnego śpiewania. Ale nie tylko . Batman komixy filmy kreskówki itp. Wszyscy moi znajomi narzekają że mi pikawa siądzie od picia energetyków. Ale przecież Monstery są takie pyszne.10.Czytasz ff jak tak to z kim ?
Tak czytam . Najwięcej chyba z Andrew aczkolwiek często czytam o bvb , bmth i o fir11. Ulubiony film?
Batman wszystkie możliwe filmy o nim. Ale teraz tak na poważnie to poranek kojota -dobry polski film, październikowe niebo - nowe spojrzenie na świat po wojnie . Sala samobójców - poprostu kocham .Tak więc ja nie mam pomysłów na pytania ale coś wymysle.
1. Co sądzisz o moich opowiadaniach
2. Ulubiony utwór
3. Czy masz jakiś talent? Jeśli tak to jaki?
4. Wolisz czytać czy pisać? Dlaczego?
5. Jak znalazłaś/eś sie na wattpadzie?
6. Co lubisz robić ?
7. Ulubiony zepsuł?
8. Czy byłaś/eś na jakimś koncercie? Jak tak to na jakim?
9. Jak byś musiała /ał opisać sie piosenką to jaki by to był utwór?
10. Jaki owoc lubisz?
11. Gdybyś miała/ał możliwość poznać jakąś sławną osobę to kto by to był?
12.Jaką postacią z seri komiksów o super bohaterach Marvel byś był /a?
Połowa już była ale o nic nie poradzę ja nominuje:
DizzyxHurricane
HeroOfOwnStory
Teen__spirit
voodbe
evilision
lendrian
agrest
aromatica_lavender
No więc do roboty :*
CZYTASZ
Forever /A.Biersack
FanfictionOna -dziewczyna z nałogami bez powodów do życia po stracie przyjaciółki nie ma już nic. on -gwiazda, bad boy ideał którego miała nigdy nie poznać a jednak się spotykają ale nie bez powodu . Ona staje się czymś o czym wcześniej nie miała pojęcia