2.Dziwneeee

2K 115 13
                                    

*oczami Andiego*

Ona jest inna czułem to nie chodzi o wygląd chociaż muszę przyznać jest przepiękna.

Te jej długie proste czarne włosy, szare oczy i ta urocza mina gdy się zamyśliła.

Jestem pewien że Ashton już wie.Za każdym razem nie wiadomo skąd wiedział o nowym aniele.

Właściwie to zawsze zastanawiało mnie dlaczego jako Łowca nie może znaleźć sobie kogoś na kim mi nie zależy. Ostatnim razem o mały włos zabrał by Jinxxa w ostatniej chwili go odnaleźliśmy i do tego czasu był spokój.

Najgorsze jest to że chłopaki dali mi znać że znowu go widzieli na mieście

Nam nic nie zrobi z chłopakami mamy coś w rodzaju ,,tarczy'' .

Mama Comy jest czarownicą nieźle zakręcone.

Więc jesteśmy od tamtego zdarzenia z Ashtonem pod jej ochroną a raczej nadzorem.

Ale wracając do tematu Oliwii. Jeśli zobaczę go w jej pobliżu to nie ręczę za siebie. Biorąc pod uwagę że nigdy nie jestem w stanie nad sobą zapanować to ma przejebane.

Jak jej sie coś stanie to mu nie daruje. Najpierw zabiję jego a potem siebie za to że jej nie ochroniłem.

Co ja pierdole nie dopuszczę do tego aby jej sie coś stało, a jego z przyjemnością zabiję.

Jeśli jej coś naprawdę groźi to było by dobrze gdyby zamieszkała u mnie.

O czym ja myśle przecierz ona sie nie zgodzi napewno powie że mnie niezna i wogóle.

No trudno położe się spać i jutro pomyślę nad tym.

Widze cię ale ty mnie nie obchodzisz, czekam na nią wiesz co jej zrobię? Będzie umierała powoli bardzo powoli w wielkich cierpieniach najpierw obetnę jej palce pokoleji , jeden potem drugi , trzeci,czwarty i w końcu piąty a później druga ręka ,pierwszy paluszek drugi paluszek trzeci czwarty i piąty i u stup. Gdy skończe wytnę jej powoli oczy najpierw prawe a potem lewe a ty będziesz się temu wszystkiemu przyglądał i nic nie będziesz mógł zrobić hahahahahahahahha.

Boże! Ja niemogę musze do niej jechać muszę tam być on już napewno wie. Kurczę okno jest otwarte ale ja je zamknąłem jestem pewien. Na sto procent coś knuje . Oj coś czuje że będzie niezła rozruba w najbliższym czasie ale teraz muszę znaleźć kluczę i do niej jechać. To jest najważniejsze.

Ona jest najważniejsza....

Dobra macie tu jakieś przemyślenia Andiego może później będą Oliwii być to będą ale niewiem czy dzisiaj czy jutro. Wszystkie komentarze mile widziane i dziekuje za głosy :*

Forever /A.BiersackOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz