1.Nietypowy gość

3.2K 148 15
                                    

Gdy otworzyłam drzwi ku mojemu zdiwieniu niczego tam nie było ,ale miałam wrażenie ,że coś stoi za mną.

Gdy już się miałam odwrucic usłyszałam głos. To był męski głos,czuły a zarazem obojętny,seksowny i przerażający. Wydawało mi się ,że go znam byłam prawie pewna że to Andy, Andy Biersack wokalista mojego ulubionego zespołu  jednak szybko odrzuciłam tą myśl.

Siemka.-to był ten sam głos, tej samej postaci co wcześniej tylko tak jakby mniej obojetny i trochę bardziej przyjazny.

Tak to był on niesamowicie przystojny wysoki męszczyzna o ciemnych włosach i oczach błękitnych jak ocean. Miałam wrażenie ,że zaraz w nich utoniesz.

Musiałam wyglądać dziwnie bo Andy pomachał mi przed  twarzą i zaczął się uśmiechać a ją poczułam ,że  moje kolana robia sie jak z waty.

Jego uśmiech w rzeczywistości był jeszcze cudowniejszy niż na zdjęciach.

-Ja jestem A... - zaczął ale nie pozwoliłam mu dokończyć.

-Jesteś Andy ANDY BIERSACK - dokończyłam za niego.

-A ty jesteś?-zagaił

-och przepraszam jestem Oliwia ja niewiem co sie stało czemu widzę i słyszę coś czego nie ma i...- w tym momęcie brunet przerwał moją jakże skomplikowaną wypowiedź , której nie byłam w stanie pojąć tak samo jak tej całej sytuacji.

Brunet usiadł na moim łóżku i posadził mnie koło siebie

-A więc słuchaj Oliwia z tego co wiem to do grzecznych dziewczynek to ty nie należysz.-powiedział to z ogromnym bananem na twarzy.

-A więc kontynując to pragnę ci uświadomić dlaczego tu jestem wytłumaczę ci wszystko a gdy skończę będę odpowiadał na twoje pytania. Zgoda?-Nie mogłam z siebie wydusić dlatego tylko skinełam głową.

-Cieszę sie że sie zgadasz.No cóż jestem czarnym aniołem i ty od dzisiejszego dnia też nim jesteś. Zapewne niewiesz co to za dziwne storzenie i tak dalej i tak dalej.Więc czarne anioły zajmują się pilnowaniem by ludzipopełniali jak najwięcej drobnych grzeszków nie muszą to byc morderstwa, gwałty i tym podobne bo chodzi tu o ilość. Ponierzaż od zawsze aniły walczyły z nami to wymyślono coś w rodzaju wagi im wiecej złych uczynków tym lepiej. Raz na sto lat jest wybierany kolejny czarny anioł i tym razem padło na ciebie. -Mówił to tak przekonująco że powoli przestawało mi sie wydwać, że to skutek mojej ,,mikstury".

-A i był bym zapomniał ponieważ w pewnym sęsie pochodzimy z czyśćca to będziesz słyszała i czasem widziała dusze które tam trafiły-Jego uśmiech był coraz większy i bardziej szyderczy co wzbudziło we mnie ciarki i niewiem dlaczego pożądanie.Jaki on był przystojny.

Gdy ocknełam się z moich przemyśleń jego już nie było. Znalazłam tylko kartkę z napisem ,,Oliwia'' w środku napisane było -to nie jest efekt twojej używki a tak pozatym na nas nie działają ludzkie dragi :*

A i oto następna część myśleż że się już trochę rozkręciło. Za dwa dni mam ferię więc bede mieć dużoooooo czasu do następnego :*

Forever /A.BiersackOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz