Support characters at office: changbin,Felix, Jennie
Jungkook Dan Taehyung sedang sibuk menari dengan terhuyung-hayang di dalam club itu,mereka berdua meneguk arak sehingga mabuk teruk Dan menjerit sekuat hati.
"Babe! Seronok bila I keluar dengan you!" Taehyung peluk leher Jungkook.
"HAHAHA I pun sama,nanti kita dating dekat Paris nak?" Jungkook cium pipi Taehyung.
Tae mengangguk tanda setuju Dan kembali meneguk arak sambil join yang lain menari.
Jimin sedang menyapu di dapur Dan pegang belakang nya kerana terlalu lenguh Dan sakit,dia duduk diatas lantai Dan mengurut kepala nya.
"Hoi! Aku suruh kau buat apa tadi? Yang kau duduk macam anak raja ni dah kenapa,budak kampung oi?!" Puan Jeon cekak pinggang.
"M-Mama,saya penat-"
"Jangan panggil Aku mama! Panggil Aku puan Jeon,kau walaupun dah jadi menantu Aku,Aku takkan terima kau sampai Aku mampus! Kau faham Tak?" Puan Jeon menyepak bahu Jimin.
"F-Faham,puan Jeon." Jimin Cuba sedaya upaya untuk bangun.
"Kau bangun,sapu semua tempat ni lepastu kau jangan rehat langsung,nanti kau tidur dalam bilik stor tu..tempat tu layak untuk kau!" Dia menjeling kepada Jimin.
Tangannya sedang mengambil batang penyapu Dan sambung menyapu,pintu rumah di buka dengan luas Dan kelihatan Jungkook Dan Taehyung sedang ketawa sambil berjalan ke sana ke sini.
"Abang dah balik-" pipi Jimin di tampar oleh Jungkook.
"JAnGan panGGil akU AbaNg! PanggIl AkU JEON JUNGKOOK!" Dia ketawa terkikik-kikik.
"Babe,jom Naik atas." Taehyung menarik tangan kook.
Gedebuk! Mereka berdua terjatuh berguling diatas tangga sehingga terkena lantai.
Jimin ketawa dalam diam kerana hati nya berasa geli seperti di geletek, sambil2 itu dia menyapu.
"Kamu berdua ni memang Tak pernah serik kan? Berapa Kali aku cakap,kamu berdua perlu berpisah!" Encik Jeon menghentak tingkat nya diatas tangga.
"Asal pulak?!kitorang ni kan couple yang paling bahagia!" Taehyung menjeling nya.
"Kurang ajar! Berani kau jeling dekat Aku!" Encik Jeon menarik rambut taehyung Dan menolak nya kearah dinding.
"ABANG! APA NI?! KENAPA BUAT DEKAT BAKAL MENANTU I MACAM TU?!" Puan Jeon peluk Tae sambil gosok kepala nya.
"Bakal menantu kau cakap? BAKAL AHLI NERAKA ADA LAH?! Menantu kau ialah Park Jimin! Bukan Kim Taehyung!" Encik Jeon berasa hati nya semakin panas.
Namjoon datang keluar dari bilik nya kerana terkejut terdengar bunyi kuat dari luar,dia memandang Jimin yang sibuk menyapu sambil diiringi dengan mereka yang sibuk bergaduh.
Mereka berdua semakin lama semakin dekat, Namjoon Makin Tak boleh kawal perasan Dan hati nya untuk kembali kepada Jimin. Dia berjalan Masuk ke dalam bilik nya semula kerana Tak mahu berdekatan dengan bekas tunang nya.
"Namjoon,kau kena buat something,so your heart never get back to him anymore." Joon menggenggam buku nya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jimin sedang bersiap untuk ke office,kemudian terserempak dengan Jungkook yang baru lepas Mandi. Tapi bukan ciuman dari Seorang suami,jelingan yang dia dapat.
YOU ARE READING
Jeon Sarang (BTS)
Fanfictionpark Jimin,Seorang anak lelaki kepada pemandu teksi yang bekerja di Seoul selama 8 tahun setelah mereka seisi keluarga di halau keluar dari rumah sewa mereka di Busan. manakala,Jungkook Dan Taehyung ialah pasangan kekasih yang bahagia hingga lah sua...