"kenapa muka terkejut ni Jimin?" Namjoon menyoal nya.

"Tak,takde apa..just teringat perkara yang lepas,okay lah nampak gaya nya Aku Tak boleh keluar rumah lama2 nanti Jungkook marah. Bye thank you belanja minum." Jimin bangun Dan mengangkat beg nya.

Namjoon seperti Tak puas hati dengan riak muka Jimin tadi,dia ingin tahu apa yang bermain di dalam fikiran Jimin sehingga dia terkejut.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taehyung Masuk di dalam rumah sambil dukung anak perempuan nya,puan Jeon sibuk menyuruh orang-orang gaji nya memasak untuk makan malam.

"Balik dah?" Encik Jeon turun dari tangga.

"Aumm!" Mulut bayi itu terbuka luas kerana lapar.

"Dia nak susu ni,kamu dah bagi dia minum susu?" Soal encik Jeon.

"T-Tak." Taehyung menjadi gagap setelah di soal macam tu.

"Kamu tahu Tak nanti anak kamu senang jatuh sakit sebab Tak minum susu,pergi Masuk dalam bilik rehatkan anak tu,lepastu buat susu." Dia berjalan keluar dari pintu rumah.

"Dengan menantu kesayangan dia tu boleh pulak cakap elok,dengan menantu I, huh! Teruk layanan nya." Puan Jeon saja nak menyakitkan hati suami nya.

"Sabar jelah aku dengan betina ni." Encik Jeon teruskan perjalanannya untuk Masuk ke dalam kereta.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jungkook duduk diatas kerusi di dalam bilik office milik nya sambil gigit jari kerana fikirkan sesuatu.

"Bro,my friend." Jackson datang masuk sambil depa kan tangan nya.

"Yo! Friend!" Jungkook high five dengannya.

"Lama dah kita Tak jumpa,last kita jumpa lepas kau nikah dulu." Jackson duduk diatas kerusi tetamu.

"Ahhh! Lupa dah setahun berlalu,tulah sekarang pun suami Aku dah mengidam macam-macam." Jungkook tersenyum sambil menunjukkan Gigi arnab nya.

"BRO! Suami kau dah- congrats kau Akan jadi ayah Tak lama lagi! Aku jadi uncle yehahahahaha." Jackson tepuk tangan.

Namjoon datang jenguk ke dalam bilik adik nya sambil menepuk tangan, kedua-dua mereka memandang nya dengan hairan.

Jungkook terus hilangkan senyumannya Dan mengetuk pen diatas meja sambil hembus nafas.

"Jeon Jungkook, Jackson Wang. Best friend forever,always be together wah! Gembira hidup kau kan duduk relax di dalam bilik? Ei appa mintak tolong selesaikan Hal kewangan tu pun kau malas,dasar makan gaji buta." Namjoon memasukkan tangan ke dalam poket nya sambil bersandar di dinding.

"Hi Jeon Namjoon,nice to meet you." Dia Cuba untuk berjabat tangan.

"Perosak Masa depan adik Aku memang muka Tak tahu malu terutama nya kau,sebab kau jungkook masuk pusat pemulihan kerana ketagih dadah dulu. Sebab kau jugak dia di buang sekolah,Aku di tuduh bersubahat." Namjoon beredar dari situ.

Jackson hanya menurunkan tangannya Dan memandang muka muram Jungkook yang agak serious,dia Hanya gigit bibir bawah nya sambil duduk balik diatas kerusi.

"Biasa lah bro,orang yang Lagi tua dari kita kan matang sensitive pulak tu. Tak payah muram,kau tenangkan diri kau." Dia bersilang kaki.

"Alright." Jungkook meneguk air.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jimin masih lagi Tak balik ke rumah nya,tapi dia pergi ke rumah ibu nya kerana mengidam nasi kari.

Jeon Sarang (BTS)Where stories live. Discover now