Setelah mereka berdua sampai ke negara Korea,Jimin mula di tinggal kan Jungkook di rumah keseorangan kerana Jungkook mempunyai urusan yang penting selama 2 bulan sehingga menempah bilik hotel.
Jimin memandang luar tingkap melihat Jungkook Masuk ke dalam kereta yang berwarna hitam Dan terus berlalu pergi setelah pintu di tutup. Dia berjalan ke dapur untuk sarapan,dan satu nota kecil terjatuh diatas kaki nya.
Jimin,I already cook breakfast for you..look inside the fridge
-Jungkook
Jimin meletakkan nota itu diatas meja makan Dan membuka pintu peti,satu pinggan spaghetti merah dan segelas susu berada di situ. Dia tersenyum sambil mengeluarkan semua nya dari dalam peti.
"Encik Jungkook Ada tertinggal apa-apa barang ke sebelum Masuk dalam kereta?" Soal pemandu itu.
"No,semua Aku dah bawak siap2." Jungkook melihat pemandangan luar tingkap kereta sambil mengeluh.
Sehun Dan encik Jeon berjalan masuk ke dalam hotel sambil diiringi pengawal-pengawal keselamatan.
"Kamu bila nampak je adik kamu datang Masuk,jangan buat perangai gila. Penat lah appa nak tanggung malu." Dia membetul kan Tali leher nya.
"Okay,no need to serious." Sehun mengangkat kening nya belah Kiri nya sambil judge.
"No need to judge me,dear son." Encik Jeon mengeluh sambil berjalan.
Jungkook keluar dari dalam kereta sambil membawa beg-beg nya setelah sampai di depan bangunan hotel itu,dia berjalan Masuk dan ternampak ayah nya menunggu di kerusi sambil baca majalah.
"Jungkook,sampai pun kamu. Ini abang kamu,Jeon Sehun." Dia menyuruh Sehun berdiri di depan adik nya sendiri.
"Um,hello." Dia berjabat tangan dengan Jungkook.
"Dah lama hyung duduk Sana,macam Mana keadaan sana? Okay?" Jungkook menyoal.
"Okay je,dari duduk negara sendiri." Belakang nya di tepuk oleh encik Jeon.
"Encik Jeon,pekerja baru yang encik baru bawak Masuk hari tu dah sampai. Come here,miss garam." Assistant yeoja itu memanggil dia masuk.
Yeoja yang bernama Kim Garam itu berjalan dengan perlahan sambil pegang buku nya kerana dia malu,Dan melihat kesemua mereka dengan nafas kencang.
"Jungkook, Sehun,ini lah pekerja baru yang Masuk interview dengan appa bulan lepas. Her name is Kim Garam,but just call her Garam okay?" Encik Jeon memberitahu kepada kedua anak lelaki nya.
Mereka berdua mengangguk,kesemua mereka berjalan Masuk ke dalam bilik meeting yang berada di tingkat atas. Garam memandang muka Jungkook dengan senyuman misteri,dan menggenggam buku yang di pegang nya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Kenapa puan Jeon panggil saya ke sini?" Soal Jimin.
"Aku nak kau lap seluruh tingkap dalam rumah ni lepastu sapu sampah yang berlonggok dekat luar rumah tu,pergi lah!" Dia menolak kepala Jimin.
Taehyung berjalan turun diatas tangga Dan campak satu plastik besar yang di penuhi oleh sampah di depannya.
"Ops~sorry sengaja." Tae melanggar bahu nya sambil tersenyum.
YOU ARE READING
Jeon Sarang (BTS)
Fanfictionpark Jimin,Seorang anak lelaki kepada pemandu teksi yang bekerja di Seoul selama 8 tahun setelah mereka seisi keluarga di halau keluar dari rumah sewa mereka di Busan. manakala,Jungkook Dan Taehyung ialah pasangan kekasih yang bahagia hingga lah sua...