Hi I'm back...

Sebulan kemudian

"Comel nya Sarang,pipi gebu macam mama kamu kecik dulu." Puan park dukung sambil tersenyum riang.

Jimin yang sibuk memasak di dapur untuk makan malam secara tiba-tiba di peluk oleh Jungkook dari belakang.

"Masak apa tu?" Soal Jungkook

"Masak nasi goreng,untuk kita makan sama-sama nanti." Jawab Jimin.

"Hmm~wangi nya bau" Jungkook gigit leher Jimin kemudian di ketuk atas dahi.

"Sakit lah hish!" Dia gosok kesan gigitan di leher.

Ketukan yang datang dari luar semakin kuat menandakan ada seseorang yang datang. Puan park meletakkan Sarang diatas tilam bayi kemudian dia keluar.

Wajah puan Jeon terpapar bersama kipas lipat nya,dia Masuk ke dalam dan ternampak rambut Sarang suku putih di belah kiri.

"Tak reti bagi salam dulu ke? Main terjah Masuk rumah orang." Puan park memarahi nya.

"Well I come here nak tengok rupa cucu I je tapi Tak sangka lebih menjijikkan. Kotor seperti nenek Jungkook yang rambut putih sebelah-" pipi puan Jeon di tampar oleh Jimin buat pertama kali.

"Anak saya Tak jijik,puan Jeon. Dan dia tak mintak pun untuk ada tompok putih di dahi dan segaris besar rambut putih,saya terima saja dengan keadaan dia. Dia sempurna,lengkap kaki dan tangan,tolong jangan hina anak saya." Jimin menunding jari kepada ibu mertua nya.

"Pandai melawan kau sekarang,erh!" Dia menahan kesakitan di pipi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Puan Garam,tolong lah ikat jamin saya. Saya rindu keluarga saya." Orang suruhannya yang menolak Jimin sebulan lalu merayu kepada nya untuk di lepaskan dari penjara.

"For what aku nak ikat jamin kau? Tulah,lain yang I suruh lain yang you buat. Terima lah padah nya bye." Garam bangun Dan terus meninggalkan tempat tu.

"PUAN! SAYA JANJI SAYA AKAN BUAT BETUL2 KERJA PUAN! TOLONG SAYA!"
Dia menjerit dari dalam sel penjara.

"Kau diam lah,kau ni dah mengganggu banduan lain tau!" Polis itu mengetuk pintu penjara dengan kuat.

Garam merancang sesuatu tentang encik Park,dia mengeluarkan kertas kosong diatas meja bilik nya kemudian menulis ke semua plan jahat nya.

"Alright,kau Akan menderita setelah melihat perkara yang terjadi kepada ayah kau encik Jimin." Kertas itu di simpan ke dalam beg nya.

Taehyung sedang sibuk baca majalah kecantikan,dia seperti tak ambil peduli tentang Jungkook lagi kerana dia berasa seperti membuang masa terlalu banyak.

Sehun mengintai nya dari jauh sambil peluk tubuh dan urut belakang leher nya yang kebas tiba-tiba.

"Kau ni sebenarnya takde lah jahat sangat,jahat budak tadika je." Phone nya berdering.

"You nak apa Garam?"

"I nak you datang ke taman,we have something to talk."

Jeon Sarang (BTS)Where stories live. Discover now