Setelah berminggu mempunyai masalah tidur dan hilang selera,dia telah mengupah Seorang stalker untuk mengambil gambar setiap aktiviti anak nya sendiri.

Dia dapat tahu dari woozi ketika mereka berdua bertembung di mall.

Flashback

Jungkook baru keluar dari toilet Dan terlanggar bahu woozi yang membawa koyak donut untuk bagi kepada family nya.

"Sorry- woozi?" Jungkook melihat nya dengan teliti.

"Jungkook?" Woozi tercegat di situ kemudian lengannya di tarik Masuk ke dalam toilet lelaki.

"Aku nak kau bagitahu Aku,Mana Jimin dengan Sarang?" Dia menekup pipi woozi sekeras-keras nya.

Woozi tetap diamkan diri walaupun dia hampir di cedera kan kerana dia Tak mahu bongkarkan segala rahsia.

Kotak donut itu terjatuh atas lantai,kemudian dia di tumbuk sebanyak 10 Kali hingga dia terbaring diatas lantai yang Kotor,sejuk dan basah.

"better you tell me if you don't want to die!" Jungkook menarik rambut nya.

"Asal kau ni psycho sangat ahHHHHH!" Woozi menangis sambil menjerit.

Jungkook memijak kaki nya hingga dia menghembus kan nafas yang terlalu berat.

"Bagitahu!"

"Kalau Aku mampus pun Aku Tak nak bagitahu!"

"Pabo!" Jungkook melepaskan rambut nya kemudian pijak belakang nya sehingga tulang berbunyi "Krak!"

"Jimin dengan Sarang tinggal dekat rumah lama suga,anak kau sekolah dekat Sana!-" woozi terlepas cakap kerana terlalu sakit.

Jungkook berasa lega setelah dengar segala nya kemudian dia biarkan woozi dalam keadaan kesakitan.

End of flashback

"Berani kau jauhkan diri kau dari Aku? You think I can't find you? Hah! Sekarang Aku dah tahu location tempat tinggal baru kau and dekat Mana sekolah anak Aku." Jungkook tersenyum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~£~~~

Sarang baru keluar dari kelas nya sambil bercakap dengan kawan-kawan sekelas nya. Setelah dia sampai depan pagar sekolah dia ternampak Seorang lelaki yang memandang nya dari jauh.

Dia teruskan perjalanannya ke bustop kerana dia terlalu takut untuk memandang nya. Nasib nya baik kerana ramai Lagi pelajar yang lambat balik.

"Kenapa kau lari bila nampak Aku,nak? Aku ni nampak macam raksasa ke bagi kau?" Jungkook tak berpuas hati.

"Encik Jungkook,ni kesemua gambar yang awak mintak Hari tu." Kesemua gambar itu di beri kepada dia.

"Good job." Jungkook menyimpan di dalam poket seluar nya.

Dia berjalan Cuba untuk menghampiri anak nya,tapi Tak berjaya kerana seokjin datang mengambil Sarang.

"Mana mama?" Soal Sarang.

"Mama sibuk,tu yang uncle datang ambik. Jom." Seokjin mengambil beg Sarang dan pegang tangannya.

Jungkook berasa panas setelah melihat hubungan Sarang dan seokjin sungguh erat seperti anak dan ayah.

Dia masuk ke kereta Dan hidupkan enjin,kemudian dia mengekori mereka dari belakang hingga depan kedai roti.

Kelihatan seokjin dan jimin bercium dan tersenyum bahagia sambil bawa Sarang Masuk ke dalam kedai.

"ARGHHHH!" Jungkook menumbuk cermin kereta kemudian menyepahkan segala barang termasuk kotak tisu.

Jimin yang sibuk susun roti diatas tray itu ternampak kereta hitam yang mencurigakan kemudian terus berlalu pergi.

Dia sambung membuat kerja nya.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Garam yang baru saja siapkan segela kerja nya diatas meja terus pergi ke toilet menggunakan selipar dan meninggalkan kasut tumit tinggi nya di bawah meja.

Taehyung yang mengintai nya dari jauh terus pergi ke meja nya kemudian memasukkan serpihan kaca di dalam kasut nya dengan banyak.

Setelah Garam kembali,dia menanggalkan selipar kemudian Cuba untuk memakai kasut itu balik.

"AAAAAHHHHH!" Garam menjerit kesakitan.

Namun tiada sesiapa yang ada di situ kerana kesemua nya telah balik ke rumah masing2,kecuali Jennie yang sibuk buat kopi tiba-tiba muncul.

"Oi asal ni?" Soal Jennie

"Kau eh yang masukkan kaca dalam kasut Mahal Aku ni?" Garam menuduh nya.

"Apa kejadah Aku nak buat macam tu? Suka hati kau menuduh Aku!" Jennie menjeling nya.

Kaki Garam berdarah kemudian Jennie terpaksa membawa dia ke hospital tanpa rela.

Taehyung yang Masuk ke dalam kereta ketawa seperti orang sakit mental.

"Padan muka kau dasar betina gatal,Aku akan buat kau merana tiap Hari HAHAHAHHA!" Taehyung hidupkan enjin kereta.

Namjoon melihat gambar ibu nya sambil menemani anak perempuan nya bermain di dalam bilik.

"Kalau lah eomma hidup lagi,mesti boleh main dengan cucu eomma." Dia menyimpan gambar itu.

Terdengar bunyi pintu di tingkat bawah kemudian dia turun Dan melihat Taehyung yang sibuk berjalan untuk ke tangga.

"Kenapa balik lambat? Bahaya Tau dekat luar sana." Namjoon memarahi nya.

"Sibuk ah kau,Aku dah besar so jangan layan Aku macam budak kecik." Taehyung smirk.

"Anak kita dari tadi Tanya Mana kau pergi,Aku terpaksa tipu dia yang kau pergi kerja padahal kau pergi enjoy dekat club!" Namjoon menahan penumbuk nya.

"Oh,you nak tumbuk I? Silakan,lagipun Aku bukan hati lembik macam kau-" pipi nya di tumbuk.

"Kau kurang ajar Lagi,Aku akan kurung kau dalam bilik." Namjoon mengugut nya.

Taehyung mula mengeluarkan air mata nya kerana sakit di tumbuk.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Seokjin sedang merawat woozi yang terbaring diatas katil hospital,hoshi yang melihat dia seperti hampir nak menangis.

"Woozi,kritikal sangat kecederaan kau ni. Takpe,Aku akan carikan doktor yang boleh gantikan kau untuk sementara waktu, okay?" Seokjin tersenyum.

"Alright." Jawab pendek woozi.

Suga datang Masuk sambil membawa makanan.

"Sakit sangat ke hidung tu,woozi?" Soal suga.

Woozi mengangguk.

Tiba-tiba phone seokjin berdering kemudian dia mengangkat nya.

"Hello?"

".........."

"Jangan main-main,saya tengah sibuk ni."

"............you are a shit"

"Eh kau lah shit,bangang. Haa kan dah kena setepek."

"........" Panggilan terus di letak.

Seokjin phone nya dengan bengang sambil bangun untuk rawat pesakit lain.

"Berani kau letak panggilan Aku? Takpe,Aku akan terus kacau kau sampai hancurkan hubungan kau supaya Aku boleh bersama dengan Jimin balik." Dia menghisap rokok.

Sejak dari tu,dia kerap mengekori mereka Dan sanggup bayar upah stalker nya supaya dapat segala maklumat mereka.

Woozi walaupun terbaring dia masih ingat Lagi riak muka menakutkan Jungkook dan jeritannya yang mampu memecahkan gegendang telinga.

"Aku masih ingat apa yang Kau buat dekat aku dalam toilet tu." Dia Cuba untuk rehat dan pejam kan mata nya.

Vote and comment
Share my story too to your friends

Jeon Sarang (BTS)Where stories live. Discover now