"chim,sampai bila kau dengan Jungkook tu nak berjauhan?" Soal suga yang meletakkan dua cawan coffee diatas meja.

"Kalau boleh sampai dia ceraikan Aku." Jimin menghirup dengan rasa marah.

Suga menghembus nafas kemudian dia sedang mencari cara untuk tenangkan mereka berdua.

"Aku pun marah dengan cara dia,cold nak mampus pastu ego,selalu salah faham sampai tak nak dengar explain kau but Cuba kau tengok anak kau betul2. Apa akan jadi bila Seorang anak berjauhan dari seorang ayah terlalu lama,kau tahu tak? Heh,anak tu takkan kenal ayah dia sendiri sebab tak pernah jumpa dan berjauhan terlampau lama." Suga gosok belakang Jimin yang sibuk pegang cawan itu.

"Tapi yoon,aku sakit hati. Dia sanggup halau aku di sebab kan marah dia,aku ni hina sangat ke di mata dia?" Mata nya mula kemerahan.

"Listen hear dear old baby,masa tu situasi tengah tegang then maybe masa tu dia secara tak sengaja halau kau.Maybe dia stress dengan kerja,so bila aku cakap macam ni jangan kau lari dari rumah pulak pagi esok,kau ni kalau bila orang tegur mula la nak stress bagai." Suga jelaskan seperti seorang atok kepada cucu nya.

Jimin mengangguk dan lap air mata nya dari mengalir,Woozi buka pintu sambil membawa banyak mainan baby untuk bermain dengan Sarang.

"Sarang! Uncle ada belikan mainan!" Woozi berlari kearah bayi yang sibuk menghisap jari diatas riba Jimin.

"Macam Mana first day kau dekat hospital tu?" Soal suga sambil menggaru kening.

"Biasa ja,cheq hampir2 terfall dekat soqang minah tu. Perhh cantik siak macam Nayeon." Woozi menahan pipi nya dari blush.

"Kau ni mula la tu nak menggatal,nanti dah ada girlfriend bagitahu tau." Suga mengusik adik nya.

Woozi menampar bahu abang nya kerana dia terlalu malu,mereka bertiga ketawa seperti tiada hari esok.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Jungkook,kenapa kamu halau Jimin sampai macam tu sekali?! Kamu tahu tak dia baru sebulan berpantang dari melahirkan anak kamu! Sanggup kamu buat macam tu dekat orang yang tak cukup sihat!" Encik Jeon memarahi anak bongsu nya setelah Namjoon memberitahu segala nya kepada dia.

"Memang padan pun kook halau dia! Siapa suruh dia curang dengan anak orang kampung tu!" Jungkook meninggikan suara nya.

"KURANG AJAR! DASAR ANAK TAKDE ADAB!" Encik Jeon menampar pipi nya sekuat hati.

Jungkook memandang muka ayah nya sambil pegang pipi nya yang di tampar sehingga kemerahan,ramai pekerja-pekerja dari luar bilik encik Jeon terdengar kemarahannya.

Garam tersenyum setelah mendengar Jungkook menghalau suami dan anak nya sendiri,dia memulakan plan baru untuk merampas Jungkook dari Jimin.

"Kamu keluar dari bilik appa,right now! I don't want to see your face!" Encik Jeon menghalau Jungkook keluar dari bilik nya.

Dia berjalan keluar kemudian bertembung dengan Garam yang tiba-tiba muncul dari meja kerja nya.

"Kau ni jalan tengok depan boleh tak? Otak kau letak dekat punggung ke?" Jungkook memarahi Garam.

Garam buat-buat pengsan di depan khalayak ramai,kemudian kesemua mereka memandang Jungkook.

"Kau langgar minah tu sampai pengsan ke?" Felix muncul tiba-tiba entah dari mana.

"Ei,baru sikit!" Jungkook memandang Garam yang terbaring diatas lantai.

"Bawak lah betina tu pergi hospital,tak pasal2 keluar angin badan dia jadi kempis sebab terpijak." Jennie mengipas diri nya dengan sehelai kertas kerja.

Jeon Sarang (BTS)Where stories live. Discover now