Jimin berlari Masuk ke dalam bangunan hospital itu Dan mencari wad ayah nya dalam keadaan terburu-buru.
Tanpa di sedari,Seorang nurse datang kepada nya setelah ternampak dia seperti mencari seseorang.
"Encik cari siapa?" Soal nurse itu.
"Saya cari wad ayah saya,nama dia encik Park." Jawab Jimin.
"Urm ramai yang nama park dekat sini,encik Park yang mana yer?" Soal Lagi nurse itu.
"Nama penuh dia park Shim." Jawab Jimin.
"Oh,pesakit yang accident tu. Encik just pergi belok kanan,Naik tangga dan encik dah jumpa bilik dia." Nurse itu menolong nya.
Jimin menunduk tanda terima kasih Dan berlari ke tangga,dia hampir sesak nafas tapi dia gagahkan diri nya untuk berjumpa dengan ayah nya.
"Ha Jimin!" Suga ternampak Jimin berlari Masuk.
"Macam Mana keadaan ayah aku?" Soal Jimin dalam keadaan tercungap-cungap.
"Doktor kata keadaan dia Tak teruk sangat,tapi Ada banyak Luka dekat bahagian peha Dan bahu dia." Jawab woozi.
Jimin mengeluh keletihan sambil menarik rambut nya ke belakang dengan kasar. Dia duduk diatas kerusi bersebelahan dengan katil ayah nya.
Doktor datang Masuk sambil membawa file Dan pen untuk mencatat maklumat.
"Hi saya doktor seokjin,saya ganti doktor yang datang jumpa awak tadi. Kata nya dia pergi ke rumah nenek dia sebab Ada Hal emergency,okay saya dilaporkan yang encik Park ni accident kan?" Soal nya.
Mereka bertiga mengangguk,doktor seokjin membuka file Dan catat dengan pen nya yang berwarna biru.
"Encik Park akan di tahan di wad untuk sebulan kerana nak pastikan yang semua Luka nya sembuh dengan elok,takpe di sini kami akan jaga dia dengan baik." Doktor seokjin tersenyum.
"Thank you doktor." Jimin bangun Dan tersenyum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jungkook tersedar dari tidur nya dalam keadaan Hanya berseluar,dia menggosok mata nya Dan melihat sekeliling.
"Hoi berhambus kau! " Suara ayah nya kedengaran dari tingkat bawah.
Dia melihat di sebelah Dan yeoja yang dia bawak semalam telah hilang,dia turun ke bawah sambil memakai baju nya.
"Baiklah encik,saya akan pergi dari sini." Yeoja itu mengambil kasut nya Dan berjalan keluar.
"What are you doing,dad?!" Jungkook berjalan kearah ayah nya.
Encik Jeon menampar muka Jungkook Dan berasa hampa dengan sikap anak nya kerana curang dengan perempuan lain untuk memuaskan nafsu nya.
"Kau buat Lagi,kau kena Lagi teruk." Encik Jeon Masuk ke dalam office nya.
Jungkook berdengus sambil memandang segala gerak geri ayah nya Naik ke tingkat atas.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jimin tersedar dari tidur nya setelah ayah nya kejutkan.
"Bangun nak." Encik Park tersenyum.
"Eh bila Masa appa bangun? Jimin mengurut kepala nya.
"Appa tersedar pagi tadi,nasib baik makanan Ada atas meja." Jawab ayah nya.
Handphone nya berdering dengan kuat Dan dia menjawab, kedengaran suara Jungkook dalam keadaan marah.
"Hoi kau pergi Mana?"
YOU ARE READING
Jeon Sarang (BTS)
Fanfictionpark Jimin,Seorang anak lelaki kepada pemandu teksi yang bekerja di Seoul selama 8 tahun setelah mereka seisi keluarga di halau keluar dari rumah sewa mereka di Busan. manakala,Jungkook Dan Taehyung ialah pasangan kekasih yang bahagia hingga lah sua...