Selepas berbulan2 Jungkook asyik menganggu Jimin,akhirnya Seokjin muncul untuk menghentikan dia dari kacau Jimin.

"Boleh tak you stop menyusahkan hidup dia? You dah tinggal dia then selepas bertahun baru you muncul." Seokjin berdepan dengan muka Jungkook yang menahan geram.

"Kau apa tahu? Kau tu takde kena mengena dengan kitorang! Semak!" Dia menolak dada Seokjin kerana dia Cuba untuk mendekati Jimin.

Kemudian kepala nya di tumbuk,maka terjadi lah pergaduhan di depan kedai roti itu.

"BERHENTI! PLEASE LAH JADI MATANG! KORANG BUKANNYA BUDAK KECIK LAGI!" Jimin memarahi mereka berdua.

"Jimin,please come back to me. I miss you." Jungkook merayu kepada nya sehingga melutut.

"Sudah lah kook,balik jelah. Aku nak mulakan hidup baru yang lebih menenangkan,kalau Aku balik kepada kau ibarat baru keluar dari mulut buaya dan Masuk ke dalam mulut harimau. Aku akan jadi mangsa dera kau bila kau rasa Tak tenang." Jimin melihat nya dengan kekecewaan Dan membawa Masuk seokjin.

Setelah itu,baru dia sedar betapa teruk nya layanan dia kepada Jimin selama ni. Dia banyak memukul suami sendiri sehingga dia tak hiraukan tangisan Jimin.

"Apa aku dah buat selama ni? Kenapa sekarang baru Aku sedar dengan perbuatan Aku ni? Kenapa?!" Jungkook memegang kepala nya sambil berlalu pergi dari situ.

Jimin yang mengintai dia dari tingkap itu menahan tangisannya dari keluar dan terus dia mengambil kapas untuk lap Luka di bibir Seokjin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Taehyung keluar lah! Mama tahu yang kamu baru lepas kena tampar dengan suami kamu semalam. Tapi kamu Tak fikir ke pasal anak kamu? Dia tercari-cari mak dia semalam dekat rumah mak mertua kamu." Ibu nya mengetuk pintu bilik nya banyak Kali .

"Mama jangan kacau Tae,semak!" Taehyung memarahi ibu nya sambil baring diatas tilam dengan lena.

"Kurang ajar! Berani kamu tinggikan suara dekat mama?! Suka hati kamu lah nak merempat di pusat sakit mental sekalipun." Terus ketukan pintu itu hilang.

Phone nya berdering diatas tilam Dan timbul nombor Namjoon,dia Cuba untuk Tak mempedulikan panggilan itu tapi akhirnya dia mengalah kerana teringat kepada anak nya.

"Nak apa?"

"Kau pergi Mana?"

"Rumah mak Aku lah,asal?"

"Kau balik sini cepat,Nam-Ri demam."

"Okay."

Terus dia meletakkan panggilan itu dan keluar dari rumah untuk ke hospital bawa anak mereka.

Setelah Namjoon dan Nam-Ri berada di dalam rawatan,taehyung keluar untuk mengambil angin dan secara kebetulan bertembung dengan musuh nya sendiri,Kim Garam.

"Eh kau? Kau buat apa dekat sini? Sakit punggung ke?" Taehyung judge dia.

"Kaki aku Luka,that's why lah Aku ke sini untuk dapatkan rawatan and Surat cuti." Garam berdiri sambil pegang tongkat di tangan kanannya.

"Good for you,I hope kau cedera parah terus and Tak kacau Jungkook dah. Dia milik Aku." Taehyung berbisik di telinga nya.

"The fuc- he's mine only, okay!" Garam memarahi nya.

"Kalau Aku sorok dia,kau nak buat apa? Pergi mampus jelah kau." Taehyung kaki nya yang baru di balut.

"SHIBAL! SAKIT LAH BABI!" Garam menahan kaki nya yg dalam kesakitan.

Jeon Sarang (BTS)Where stories live. Discover now