Note: sorry readers yang baca story author ni,sebab mesti Ada yang confused kan.. btw jaemin abang Jimin,bukan adik,sorry la kadang2 author ni pelupa gila,thanks yang datang support,love u guys❤️✨
"Huwahhhhh!" Anak mereka berdua menangis kerana kelaparan.
Namjoon bangun sambil gosok mata nya Dan kejut taehyung suruh dia susu kan Nam-Ri yang menangis teresak-esak di dalam bilik sebelah.
"Tae,bangun. Pergi bagi dia susu gantung kau tu,dia lapar tu." Joon menjentik dahi tae.
"Ishh! Sakit lah,Aku nak tidur. Bagi jelah dia susu botol ke susu kotak ke,Aku nak tidur jangan kacau." Tae sambut tidur sambil peluk bantal.
"Nak jaga anak sorang diri konon,jaga dia pun kau malas,tch!" Joon gagah kan diri nya turun ke dapur untuk buat susu botol.
Masa dia sampai ke dapur, kebetulan Sehun Ada sedang menuang jus Oren di dalam cawan untuk di minum.
Dia Hanya buat Sehun seperti halimunan Dan mengambil tin susu tepung untuk di buka dan mengambil botol susu letak di atas sinki.
"Kesian dekat orang tu seksa,dah la mak mati,laki dasar pemalas,anak pulak menangis dekat atas. Kesian,kesian heh." Sehun smirk sambil tutup peti.
"Kau kalau Tak puas hati dengan Aku,kita boleh bincang. Asal kau Tak puas hati dengan Aku? Kau nak apa sebenarnya?" Joon memandang nya dengan muka serious.
"Aku nak kau keluar dari rumah ni,jangan dekat dengan ayah Dan mak Aku." Sehun meneguk jus Oren itu.
"Asal pulak Aku nak keluar? Ni kan rumah ayah kita,kau kalau nak sakitkan hati Aku baik kau diam." Joon masukkan susu ke dalam Dan air panas kemudian campurkan dengan air sejuk sambil goncangkan.
"Halah2,nanti harta tu semua dapat dekat aku jugak." Dia masih Tak nak mengalah.
"Habis Aku dengan Jungkook,mak aku dengan mak kau apa cerita? Kau Tak payah perasan lah,ayah kita je yang boleh tentu kan dia nak bagi dekat siapa semua harta dia." Joon menjeling nya sambil menaiki tangga.
"Tak guna betullah dasar nerd ni." Sehun sambung meneguk jus Oren itu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pada Hari terakhir mereka berada di hotel itu,Jungkook jumpa ayah nya dan tak nampak Sehun bersama dengan nya.
"Hyung Mana?" Soal Jungkook.
"Kata nya dia sakit badan,nak balik awal. Tu yang dia takde." Jawab encik Jeon.
"Kookie~" panggilan Jimin yang merdu membuatkan Jungkook tersenyum gembira.
Suga Dan woozi turut Ada bersama dengan jimin kerana mereka datang teman dia,Jungkook peluk suami nya dengan erat kerana rindu.
"Macam Mana keadaan baby? Dia sepak Lagi Tak perut?" Jungkook pegang tangan kanan Jimin.
"Tak,dia cuma bergerak je." Jimin tersenyum memandang mata bulat nya.
Garam yang duduk depan meja bulat itu sedang memerhatikan mereka berdua sambil pegang cawan kaca yang diisi dengan air mineral.
Dia bangun dan buat2 tergelincir untuk mendapatkan perhatian Jungkook dari jauh,mereka semua memandang nya.
"Garam,kamu okay Tak ni?" Encik Jeon datang bangun kan dia.
"S-Saya okay je encik Jeon,cuma kaki terseliuh je." Garam tersenyum.
"Kalau macam tu pergi lah klinik nanti,Tak perlu tunggu lama2. Makin parah nanti." Jungkook memberikan dia wajah yang paling dingin.
YOU ARE READING
Jeon Sarang (BTS)
Fanfictionpark Jimin,Seorang anak lelaki kepada pemandu teksi yang bekerja di Seoul selama 8 tahun setelah mereka seisi keluarga di halau keluar dari rumah sewa mereka di Busan. manakala,Jungkook Dan Taehyung ialah pasangan kekasih yang bahagia hingga lah sua...