Flashback
Author POV
Masa tu puan Jeon baru saja berkahwin dengan encik Jeon,tapi hubungan mereka Tak seperti apa yang di harap kan oleh puan Jeon.
Mereka seperti stranger,encik Jeon Tak anggap dia sebagai Seorang isteri kerana puan Jeon hanya pilihan ibu Dan bapa nya. Sehingga pada suatu Hari dia melawat satu kampung bersama kawannya untuk berjalan-jalan,dia terserempak dengan Seorang yeoja yang cantik iaitu ibu kepada namjoon.
"Apa nama awak?" Soal encik Jeon.
"Han Rae,awak?" Jawab nya yeoja berambut pendek itu.
"Oh saya Jeon Hwan." Jawab nya.
Mereka berdua berkenalan sehingga lah hubungan mereka menjadi semakin erat dan bercinta,encik Jeon Dan ibu Namjoon berkahwin secara diam-diam tapi ianya terbongkar setelah berbulan merahsiakan.
"OH! BERANI AWAK CURANG DENGAN SAYA?! SAYA NI ISTERI AWAK TAU!" Marah puan Jeon.
"DIAM! KAU TU CUMA PILIHAN MAK DENGAN AYAH AKU JE,SO KAU KENA TERIMA ISTERI KEDUA YANG PALING AKU SAYANG! JANGAN KAU BERANI APA-APA KAN DIA,KAU CEDERAKAN DI KIRA KAU CEDERA KAN PERASAAN AKU JUGAK!" Encik Jeon menunding jari kearah nya.
Dia hanya terkedu Dan mata terbeliak sambil memandang suami nya keluar dari bilik dengan muka bengang.
Setelah bertahun,Namjoon dilahirkan pada Hari yang sama Sehun dilahirkan.(Author Tak berapa nak ingat sebb lama sangat Tak update,sorry kalau Ada yg Tak paham 😭)
Puan Jeon Tak berpuas hati kerana suami nya Tak balik,dia berada di rumah isteri kedua nya untuk jaga Namjoon. Kemudian,dia balik Dan hanya layan Sehun sehingga dia tak perasan puan Jeon duduk diatas sofa menahan marah kepada nya.
"Aku akan bunuh betina tu." Satu ayat timbul di dalam kepala puan Jeon.
End of flashback
Encik Jeon memandang puan Jeon sambil menunggu segala penjelasannya. Oli hanya memandang mereka berdua dari jauh sambil smirk.
"Okay,I akan ceritakan apa yang I buat dekat isteri kesayangan you tu." Dia bercakap dengan nada berlagak.
Flashback
Beberapa tahun yang lalu..
Han Rae baru saja keluar dari kedai runcit untuk pergi mengambil anak nya dari sekolah,tanpa di sedari dia diekori oleh puan Jeon yang duduk di dalam kereta jugak sambil menahan geram.
Setelah Rae hentikan kereta nya kerana lampu merah,puan Jeon langgar kereta nya sehingga berlaku accident. Dia membuka mata sambil rasa kebas akibat tercedera.
Puan Jeon hanya keluar dari kereta nya sambil pegang dahi kerana berdarah,dia terdengar satu suara yeoja yang meminta tolong.
"T...Tolong,saya t-tercedera,anak saya m-menunggu saya dekat sekolah." Dia melambai kearah nya.
Minyak kereta mula mengalir sehingga keatas jalan raya dan pergi kearah tayar yang mempunyai kebakaran kecil.
"Mampus la kau sorang-sorang!" Dia meninggalkan yeoja itu keseorangan.
Boom! Kedua-dua kereta itu meletup sehingga menjadi kebakaran besar.
End of flashback
"Lepastu I berpakat dengan oli untuk sorokkan kejadian tu tapi I Tak sangka pulak dia pengkhianat!" Dia memarahi oli.
"Siapa suruh you Tak bayar hutang I ." Dia flip rambut nya.
YOU ARE READING
Jeon Sarang (BTS)
Fanfictionpark Jimin,Seorang anak lelaki kepada pemandu teksi yang bekerja di Seoul selama 8 tahun setelah mereka seisi keluarga di halau keluar dari rumah sewa mereka di Busan. manakala,Jungkook Dan Taehyung ialah pasangan kekasih yang bahagia hingga lah sua...