Jimin POV

Apa dia buat dekat sini? Macam Mana dia tahu sekolah anak Aku?

"Macam Mana kau tahu sekolah Sarang?" Soal ku.

"Aku mengekori Sarang setiap hari,and Hari ni Aku mengekori kau pulak dari depan pintu kedai roti." Jawab Jungkook.

"Dah! Tak payah berdrama bagai! Encik Jimin,saya nak awak bayar Saman!" Cikgu seni itu menyaman Aku.

"Eh? Kenapa sampai macam tu sekali? Sampai menyaman bagai!" Aku mengeluarkan suara kemarahan.

Author POV

"Oi! Asal kau Saman mak Sarang? Bukannya parah sangat pun kecederaan anak kau tu,boleh je bawak pergi hospital." Cikgu kedua Sarang memarahi nya.

"Aku Tak kira! Dorang kena tanggung dengan apa dorang buat dekat anak Aku!" Dia pulak memarahi cikgu itu.

"Sarang,Cuba bagitahu appa apa yang jadi sebenarnya." Jungkook menggosok belakang anak nya.

"Dia ejek Sarang anak luar nikah then panggil mama pelacur." Sarang menjelaskan segala nya kepada nya.

Jungkook mula bengang dan memandang muka budak itu dengan expression geram sambil menggenggam penumbuk.

"So,buat apa puan sampai nak menyaman bagai kalau anak puan mengejek suami dan saya? Kalau saya di tempat Sarang,saya akan pijak-pijak muka budak tu sampai Masuk kubur,tanggung la sendiri. Jom!" Jungkook membawa mereka berdua keluar dari pejabat guru.

"Eh,nak pergi Mana?" Soal Seokjin yang baru sampai.

"Nak balik,kenapa lama sangat?" Soal Jimin.

"Repair tayar kereta." Jawab Seokjin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"So apa plan kau Kali ni? Memandang kan semua nya tak menjadi." Sehun sandar pada dinding sambil memandang semua kertas diatas meja.

"Aku nak culik anak Jungkook,kalau dia Tak nak dekat aku jugak Aku akan bunuh budak tu." Jawab Garam.

"Kau Gila ke apa? Oi,listen to me! Kau plan cuma nak mengurat Jungkook je kan,asal sampai culik anak dia pastu nak bunuh dia pulak? Kau nak jadi banduan seumur hidup ke sial?" Sehun memetik jari nya di depan muka Garam supaya dia mendengar dengan kata-kata nya.

"Aku dah Tak tahan,apa saja yang Aku buat mesti kelaut!" Garam menumbuk meja.

"Lantak kau lah,kau sorang je Masuk penjara bukan Aku." Sehun berjalan untuk ke pintu.

"HAHAHAH! AKU SORANG? KAU PUN KENA SEKALI LAH SEBAB KAU PERNAH TOLONG AKU LETAK BOM DI BAWAH KERETA AYAH JIMIN!" Garam memandang nya.

"Memang betul! Lagi pun Aku takut Masuk penjara, tapi kau pengecut!" Sehun terus keluar.

Garam mengambil gambar Jungkook kemudian meninggalkan kesan ciuman bibir diatas nya.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Hang habaq dekat Jimin Tak payah risau sangat dekat aku,nanti dia stress Tak cukup tidur." Woozi memberitahu suga yang tolong bangun kan dia.

"Eh asal macam tu pulak? Dia kan ahli keluarga kita,sepupu kita pulak tu." Suga menjawab sambil kerut dahi.

"Aku tahu lah,tapi hang pun tahu kan kalau dia qisau sangat,dia seteqes." Woozi mengambil beg nya yang berada di atas tilam hospital.

Suga mengangguk dan membetulkan selimut diatas tilam,hoshi dan Jhope muncul sambil membawa buah untuk di beri kan kepada mereka.

Jeon Sarang (BTS)Where stories live. Discover now