"שלום רובוט" השבתי לו מתחכמת. הדלת ניטריקה מאחורי.. לא שאיכפת לי אני יודעת שמתיאו לא יכול לעשות כלום.. וגם אני לא.. למרות המשקאות ששתיתי.
יכולתי לראות שמתיאו התחיל לבחון אותי. את הלבוש החשוף שלי.
התחלתי לבחון את החדר. זה בהחלט חדר לזוגות.. ש.. הייתי נותנת את החדר הזה לרוני ושון הם היו אוהבים אותו. מיטה גדולה ביותר עם מצאים שחורים. שלשלאות מחוברים לתקרה.. פחדתי לחשוב למה השלשלאות משמשות. השידה שחורה שמתיאו נשען עליה.. השם יודע מה יש בפנים. ספת עור אדומה מול המיטה וכורסה שחורה ליד. החדר היה בעיקר בגווני שחור ואדום..
מתיאו הניח את כוס הויסקי על השידה והתחיל להתקרב אליי בצעדים גדולים. שיט. רק לא עכשיו.. צעדתי לאחור כל צעד שעשה עד שהתנגשתי בדלת שכבר לא נפתחה. מתיאו כבר היה צמוד אליי.. ידיו נשענות על הדלת וראשו אכן מטה כדי לצפות בי. להסתכל עליו?שאלתי את עצמי ולא קיבלתי מענה. התגעגעתי אליו כל כך אז כן הרמתי את הראש שלי למעלה.. הבטתי בו וישר הרגשתי שהאוויר שלי נלקח.. מה אתה עושה לי?.
מתיאו רכן לכיווני עוד יותר עד שהיה מרחק נשימה מפניי. "באמת התכוונת לנשק את הבחור הזה?" שאל בלחש מושך כאילו לא ידע את שמו.. אני בטוחה שלפני שמצא אותי הוא חקר על הכל ועל כולם.
חיוך זדוני צבע את פניי. הנחתי את ידי על חזהו והוא היה כמו אבן..הזזתי אותו מעט לאחור. התקדמתי אל השידה בו נשען באיטיות והסתובבתי בחזרה אל מתיאו.
"יש בעיה עם זה?" התחכמתי מביטה הישר אל הבאת פניו. ראיתי שמתיאו היה מופתע.. מההתנהגות שלי כלפיו.. אבל אולי זה בגלל האלכוהול. מתיאו שתק.. התרגלתי לשתיקה שלו למרות שעיצבן אותי נורא.
"אני עוד אעשה את זה" חיוך קטן נמתח על שפתיי. מתיאו.. מתיאו לא היה מרוצה מהבשורה הזאת אבל.. העלה חיוך מהפנט על פניו כאילו שמע את השקר שיוצא משפתיי. הוא התחיל להתקדם אליי. באיטיות הורגת!. לא היה לי לאן ללכת אז הבטתי בו לכל הדרך שעשה.
"אני בטוח" השיב לי בציניות בזמן שהלך לכיווני. כשהגיע עד אליי הוא היה צמוד כל כך.. המשכתי להסתכל עליו.. ניסיתי להראות לא מבט שינאה כמו שעשיתי באותו יום שברחתי.. אבל במקום זאת שפתיי נפתחו והנשימה שלי נהייתה כבדה.. אפשר היה לשמוע את זה. ידיו של מתיאו לא היססו לאחוז במותניי ולהרים אותי על השידה.. שנהיה בגובה העיניים. ידיו לא ירדו ממותניי הן החליקו אל הגב החשוף שלי.. הרגשתי את עורו שוב.. את חום ידיו שגרם לי לבעור מבפנים. עצמתי את עיני בעונג.. רק שימשיך בבקשה. הוא ליטף את גבי עד שהגיע למעלה.. לצוואר שלי והתנתק במהירות. למה הפסיק? רציתי להתחנן בפניו שימשיך. הלב שלי פעם מהר מתמיד.. כאילו תיכנן להתפוצץ בתוכי. הוא הניח את שתי ידיו לצידי בשידה.. כך שלא אוכל לברוח.
הידקתי את רגליי זו בזו..שמתיאו לא יתקדם אליי יותר מידי..מתיאו שם לב לכך. פניו התקדמו לאוזן שלי. "אני בטוח שרצית לנשק אותו" לחש אך נשמע היה שדיבר בקול רם וכבד.
לא.. לא רציתי לנשק אותו.. מתיאו ידע את זה והשתמש בזה נגדי. התחלתי להרגיש את נשימתו של מתיאו.. היא גם כן נהייתה כבדה.. אז הוא כן מרגיש מה שאני מרגישה?
עיניו הזהובות נצצו בעיני.. ו..שפתיו נפתחו לרווחה..
ידיו התקדמו אל רגליי הצמודות והחשופות.. ליטפו אותי מעט ואחזו בין רגליי בחוזקה. יבבה נפלטה מגרוני כשעשה זאת. שיחררתי את ההידוק ברגליי כדי שמתיאו יעשה מה שתיכנן.. הוא התחיל להפריד את רגליי זו מזו.. ונכנס בין רגליי.. נהיה יותר קרוב אליי.
ריח גופו השתנה.. שמתי לב לזה כשלקחתי נשימה עמוקה מידי פעם.. ריח של ורדים.. אבל עדיין הזכיר לי בושם גברי.
נשענתי לאחור כשהתקדם אל פניי. הוא משחק בי?.
"אז את מי אני צריכה לנשק אם לא אותו?" החלטתי גם לשחק איתו קצת.
התקדמתי אל פניו והיינו מרחק נשימה זה מזה.. ואולי אפילו קרוב יותר. יכולתי לנשק את שפתיו בזה הרגע. הרמתי את ידיו אל גופו.. אל חזהו ועליתי אל צווארו ולאחר מכן אל שיערו שסודר לאחור. הבנתי את חוקי המשחק שמתיאו פתח מאז שנכנסתי.
קירבתי את ראשו אליי כשהסטתי את פניי משפתיו והגעתי אל כתפו.. השפתיים שלי היו קרובות לאוזנו אז לחשתי לו בקול מושך. "שניים יכולים לשחק במשחק הזה.. מתיאו" השם שלו חלק מגרוני כמו גלידת שוקולד טעימה במיוחד.
לפני שהחזרתי את מבטי אליו נישקתי את הלחי שלו בשפתיי הורדרדות. יכולתי לחוש את המלחמה של מתיאו עם עצמו. ניתקתי את ידיי מימנו ונשענתי עליהן לאחור.. ממשיכה להביט במלחמה שלו.. פתחתי את רגליי עוד יותר.. למזלי הוא שם לב לכך.
למרות שהייתי קרובה אל מתיאו.. עדיין הרגיש לי שאני יכולה להיות יותר קרובה אליו רק חיכיתי שירצה זאת.
"אוליי אני צריכה לנשק אותך? כדי שתירגע.. אתה נראה נורא לחוץ.." התחלתי לשחק את עצמי.. שנינו ידענו מה אנחנו רוצים.
מתיאו עצם את עיניו.. כדי לא להסתכל עליי.
התקרבתי אליו שוב.. לא קרוב מידי אבל מספיק קרוב כדי לומר לו. "אני חושבת שאני.. רטובה נורא" פלטתי גניחה חלשה. עיניו נפערו מהתלהבות.. ואני חייכתי חיוך זדוני.
לפתע מתיאו כבר לא יכול היה לשלוט בעצמו. הוא תפס בחוזקה ביריחיי וגרם לי להחליק אליו יותר. גניחה קלה בקעה מגרוני בלי שליטתי.. כשפניינו נהיו קרובים כל כך. הוא הביט בי בתשוקה.. באובססיביות.. שמעתי את הנשימות הכבדות שלו.. כאילו חיכה שאבקש."נשק אותי מתיאו.." ביקשתי בלחש וללא איפוק.
*מקווה שלא יהרגו אותי😋
מחר אני אעלה את ההמשך ❤🌶🌶
YOU ARE READING
שומר הראש שלי
Romanceספר שני בקרוב *גמור* הפחד הכי גדול לאבד את מי שאוהבים, החיים מראים זאת פעם אחר פעם כשהאנשים שאהבת נעלמים מחייך בידיע שהם לא יחזרו לעולם גם אם ירצו זאת. אהבה.. תחושה נעימה שגורמת לך להיות מאושרת ובו זמנית עצובה. אהבה לא צפויה שצצה מול עיניך בלי הסבר...