Rawen
Svoj čas som si krátila čítaním knihy keď ma niekto vyrušil. Zdvihla som svoj pohľad a zapozerala som sa do tých krásne zelených očí. Zrazu sa ku mne naklonil a jeho pery sa skoro dotýkali môjho ucha.
„Ak sa ho chceš tak veľmi zbaviť, môžem ti pomôcť. Jediné čo musíš spraviť, je spolupracovať."
Jeho slovám som najskôr nechápala ale spomenula som si na jeden z našich rozhovorov a musela som sa pousmiať. Jeho ruku si položil na môj bok a ešte viac sa ku mne prisunul.
„Takže hlavná prefektka vyzerá to tak, že ti ešte budem veľmi nápomocný."
„Myslela som si, že mi chceš ublížiť a nie pomôcť."
„Aj ku tomu sa raz dostaneme."
Z týchto slov ma zamrazilo ale nedokázala som sa nad nimi viac zamyslieť, keďže sa začalo odohrávať niečo úplne iné. Všimla som si ak z vrecka vyťahuje prútik a v sekunde mi bol otočený chrtom. Pred ním stál Draco a tiež mal namierený svoj prútik.
„Mal by si sa od nej držať ďalej."
„Mal ale nechcem. Takže sa s celou situáciou zmier lebo teraz je moja."
„Nemôžeš si ju len tak zobrať kedy sa ti len zachce."
„Lebo ty si si ju len tak mohol zobrať vtedy v sprchách však?"
Videla som Dracov zmätený pohľad ale ja osobne som bola tiež poriadne mimo. Už som pochopila, že Christopher o mne vie veľa ale nechápala som ako mohol vedieť aj toto. Skôr ako som sa stihla vrátiť do reality ma Christopher objal jednou rukou okolo pása a v princípe ma donútil kráčať. Viedol ma do miestnosti elixírov a hneď ako som sa usadila na svoje miesto, on zaujal miesto vedľa mňa. Nechápavo som sa pozerala jeho smerom a tak keď začala hodina ani som si to nevšimla. Len letmo som počula o nejakom elixíre pravdy inak som bola úplne mimo.
„Slečna Branwellová, na mojej hodine musíte dávať pozor. Strhávam Chrablomilu desať bodov."
„Veritaserum je mocné sérum pravdy. V princípe išlo o elixír, ktorý dotyčného prinútil, aby pravdivo odpovedal na všetky otázky, aj keď sú určité metódy odporu. Použitie tohto elixíru je ale veľmi prísne kontrolované ministerstvom mágie."
„Vyrobíte mi ho a pokiaľ bude fungovať tých desať bodov vám pripíšem."
„Prepáčte ale toto je učivo až siedmeho ročníka, nemám dosť znalostí aby som ho dokázala vyrobiť."
„Ostávate po škole."
Tak toto nemôže myslieť vážne. Nemám ako namiešať ten hlúpy elixír. Počas zvyšku hodinu som už len oduto sedela na svojom mieste a premýšľala nad tým ako idem situáciu zachrániť. Hodina skončila a ja som v triede zostala skoro sama.
„Chcete sa to naučiť alebo nie?"
„Myslíte Veritaserum?"
„Pochopiteľne. Viete, sľúbil som, že vás budem učiť."
„Dobre ale viete, že ide o veľmi náročný elixír."
„Chcete sa učiť niečo ľahšie? Veď v princípe už skoro všetko viete tak nechápem prečo vás to tak rozrušilo."
„Skôr prekvapilo."
„Chcete aby som vás to naučil alebo nie?"
Len som prikývla a už v mi v ruke pristál zoznam vecí spolu s návodom na prípravu.
YOU ARE READING
Draco Malfoy
FanfictionČo sa stane keď si známy Draco Malfoy jedného dňa všimne na Rokforte študentku ktorú doteraz nepoznal? Pokúsi sa získať jej pozornosť ale ona je presne ako on a odmieta ho. Nájde si k nej cestu?