10.

797 25 0
                                    


Draco 

Bol som na ceste do klubovne keď som pred ňou uvidel Raven s Blaisom. Keď som si všimol ich spojené ruky vošla do mňa nesmierna zlosť. Mal som chuť tam nabehnúť, jednu mu vraziť a Raven si zobrať so sebou. Chcel som ju a myšlienka, že patrí niekomu inému ma ničila. Nahnevane som odišiel do veľkej siene na večeru ale nič sa mi nepodarilo zjesť. Vrátil som sa naspäť do izbe a pokúšal sa čo najskôr zaspať.

Ráno škola začala hodinou herbológie a jediné čo som pred sebou videl bola usmievajúca sa Raven ktorá Blaisovi vysvetľovala úlohu na dnešnú hodinu. Obaja sa očividne bavili a keby som mohol odišiel by som z tejto hodiny v momente. Nanešťastie mi ostávali ešte dve hodiny sledovania ich spokojného nažívania.

Ďalšie hodiny som už nevnímal, plynuli príliš pomaly a ja som sa od zlosti išiel zblázniť. Nasledoval obed po ktorom som odišiel do izby a niečo po šiestej som sa s Crabom, a Goylom vybral do prefektskej klubovne kde sa mala konať párty. Nemal som na ňu chuť ale dúfal som, že si tam nájdem nejaký objekt na rozptýlenie. Vošli sme do miestnosti plnej ľudí a ja som si to rovno zamieril k alkoholu. Stál som tesne pri stene keď som uvidel Raven ktorá s Blaisom tancovala do rytmu. Skladba po chvíli skončila a obaja sa odišli usadiť. Keďže bolo však všade plno, Blaise si sadol do kresla a ju si potiahol na stehná. Úplne ma vytočilo keď som videl jeho ruku ktorú mal položenú na jej chrbte. Nezvládol som to a vybral sa ich smerom.

„Môžete mi vy dvaja vysvetliť čo tu stvárate?"

„Draco o čo ti ide?"

„Ide mi o to, že od začiatku roka mi rozprávaš o tom ako spolu nič nemáte a ani mať nebudete. Teraz celá škola nerieši nič iné len to ako spolu máte tajný vzťah. Keď už sme pri tom, prečo je tajný? Hanbíš sa priznať, že tvojou priateľka je dievča ktoré nie je čistokrvné? Máme zásady a ty ich porušíš len kvôli tomu, že je dobrá v posteli. Navyše ti očividne nevadí to, že ťa podvádza."

Zrazu sa obaja začali smiať až napokon Raven prehovorila: „Dokedy ho chceme takto naťahovať?"

„Naťahovať?"

„Teraz si spolu ujasníme dve veci. S Raven som nikdy nechodil a ani nespával, a nikdy sa to nezmení. A k tomu či je čistokrvná, čo je v princípe úplne jedno ale pokiaľ ti na tom tak veľmi záleží tak ti to poviem. Je čistokrvná a som si tým istý. Chcem aby si mi povedal, že kto to z mojej rodiny nie je čistokrvný."

„Celá tvoja rodina je čistokrvná."

„Aj moja teta?"

„Áno aj ona ale ako to s tým súvisí?"

„Raven je moja nevlastná sestra ty idiot."

„To je hlúposť. Povedal by si mi o tom skôr."

„Zistil som to v lete. Môj otec ju mal s mojou tetou a doteraz o tom nikto nevedel."

Zrazu sa Raven postavila a prehovorila ku mne s nahnevaný výrazom v tvári: „Teraz riešiš či som čistokrvná ale keď sme spolu spali tak ti to bolo jedno. Moja mienka o tebe sa len zhoršuje."

Blaise sa postavil a ja som videl ako zúri. Videl som ako zaťal päsť ktorá skončila na mojej tvári.

„Vyspal si sa s Raven? Ešte raz sa jej dotkneš a zabijem ťa. Teraz sa zdvihni a vypadni."

Draco MalfoyWhere stories live. Discover now