4.

1K 31 1
                                    

Raven Max Branwellová

Po hodine herbológie som vyšla zo skleníka a nedokázala som sa prestať smiať. Celá tá situácia bola zaujímavá a mne po ťažkom rannom tréningu zlepšila náladu.

„Toto si fakt nemusela," predo mnou stál Blaise a škaredo sa na mňa pozeral.

„Veď si zaslúžil. Už mi lezie na nervy ako ma vkuse otravuje tak som mu ukázala, že aj ja dokážem byť nepríjemná. Dúfam, že to pochopí a dá mi pokoj lebo ozaj nemám náladu na jeho škaredú tvár všade kde sa len pohnem."

„Je pravda, že to bolo vtipné ale stačilo lebo nahnevaný Draco je nepríjemný Draco a to nechceš zažiť."

Kývla som nad tým rukou a odišla na svoju ďalšiu hodinu transfigurácie. Vedľa mňa sedel Hermiona ktorá mi vysvetlila učivo ktorému som nerozumela a po hodine sme spolu odišli na obed. Bol piatok a veľa študentov sa vybrala domov. Ja som domov nechcela ísť, potom priznaní mojich nevlastných rodičov to tam bolo také zvláštne a tak som si zaliezla do izby kde už na mňa netrpezlivo čakal Riley. Na škole boli psy zakázané, teda veľké psy tu boli zakázané a tak som mimo izby svojho nemeckého vlčiaka vždy premenila na ropuchu. Robila som to tak už druhý rok a zatiaľ to nikto nezistil. Ľahla som si do postele a v momente som zaspala.

Zobudila som sa až večer a keďže všetci moji priatelia odišli na víkend preč nezostávalo mi nič iné len si ísť zaplávať. Zbalila som si všetko potrebné a vybrala sa cez celý hrad na bazén. V šatniach som sa prezliekla a skočila do studenej vody. Dala som si približne hodinový tréning a bola som zato ozaj vďačná. Potrebovala som sa ukľudniť lebo na škole sme neboli ani dva týždne a ja už som toho mala nad hlavu. Stála som opretá chrbtom o kraj bazéna a sledovala jemné vlnky ktoré narážali do môjho tela. Po chvíli som vyliezla z vody a zamierila si to do spŕch. Teplá voda mi robila dobre a ja z pod nej som nechcela odísť. Moje myšlienky zablúdili ku Dracovi. Nechápala som prečo sa so mnou zrazu snažil nadviazať kontakt a nebola som si istá či chcem alebo nechcem byť s ním v nejakom kontakte. Blaise ma pred ním varoval, že ma využije len na sex ale to mne nevadilo. Nechcela som vzťah ani s Dracom Malfoyom a ani s nikým iným. Nerada som sa viazala, potrebovala som voľnosť a slobodu, problém je ten, že to mi žiaden vzťah nedá. Pravda však bola, že Draco nevyzeral vôbec zle a kúsok ma priťahoval. Potom je tu druhá pravda a to taká, že na tejto škole boli chlapci čo ma priťahovali viac ako on. Stála som už pred zrkadlom a sledovala som svoje telo posiate niekoľkými tetovaniami. Keby to niekto v škole zistil, mala by som z toho problémy našťastie existovalo kúzlo ktoré ich dokázalo skryť a tak som na tréningy mohla chodiť s pokojnou dušičkou.

Kráčala som naspäť do izby keď mi niekto skrížil cestu, bol to Draco. Zhnusene som sa na neho pozrela a snažila sa ho obísť.

„Prečo máš so mnou taký problém?"

„Ja s tebou nemám problém, len sa ti snažím vyhýbať," povedala som mu s nepríjemným tónom v hlase.

„Tak mi vysvetli prečo sa mi vyhýbaš. Nič som ti predsa neurobil. Ty si tá ktorá je ku mne nepríjemná, nechápem ako môžeš byť taká zlá."

„Dnes som ti spôsobila menšiu nehodu, nič viac a kvôli tomu som zlá? Ospravedlňujem sa ti zato ale teraz už musím ísť."

Dala som sa na odchod ale on ma chytil za ruku a pritiahol si ma ku mne.

„Navonok sa tváriš ako drsné dievča ale vo vnútri si ešte stále malé dievčatko ktoré sa bojí okolitého sveta. Tak sa prestaň hrať na niečo čím nie si lebo to pre teba nedopadne dobre."

„Ty si myslíš, že o mne vieš všetko ale nevieš o mne nič, tak sa mi nestaraj do života a daj mi pokoj."

Vytrhla som sa z jeho zovretia a odišla do svojej izby. Nahnevane som si sadla za stôl, napísala list Blaisovi o tom ako mi Draco nesmierne lezie na nervy, vložila ho do obálky a odišla do sokoliarne.

Draco MalfoyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora