Draco
Tento deň bol otras. Mali sme síce len štyri hodiny ale aj tak toho bolo na mňa veľa. Je možné, že zato mohla Rawen ale nechcel som si to pripustiť. Nemal som náladu vôbec na nič, tak som sa len prechádzal prázdnymi chodbami keď ma vyrušil krik. Otočil som sa za hlasom a všimol si Blaise ako sa o niečom dohaduje s chalanmi. Neváhal som a vybral sa ich smerom.
„Draco, hľadali sme ťa."
„Tak už ste ma našli, čo potrebujete?"
„Plánujeme menší večierok a to u teba v klubovni."
„To sa nestane."
„To sa teda stane lebo už všetci dostali pozvánku a nedá sa to odvolať. Tak nahoď dobrú náladu a ideme chystať."
Len som prekrútil očami a pobral som sa do klubovne. Nechcel som mať s týmto však žiadne dočinenie, tak som ich nechal dole a ja sa pobral do svojej izby. Vyliezol som z tadiaľ až keď som počul viac hlasov ako pôvodne. V klubovni sa nachádzalo nespočetné množstvo ľudí čo sa dobre zabávali. Ja som si ale nebol istý tým, či mám na toto náladu. Všetko sa však zmenilo po pár pohárikoch ktoré mi Blaise ponúkol.
„Kde inak máš sestru? Potrebujem sa s ňou o niečom porozprávať."
„Tak to nemám najmenšie tušenie, ak si dobre spomínam nevidel som ju od elixírov."
„Musím ju ísť nájsť."
„Je to moja sestra a moja zodpovednosť, takže pôjdem s tebou."
Ani som sa nenazdal a z klubovne sme vychádzali viacerý. Prechádzali sme hradom a prezerali jednotlivé miestnosti, dokonca sme boli aj pri bazéne ale Rawen nikde. Bál som sa o ňu, keďže sa jej mohlo stať hocičo. Predstavoval som si ako niekde zmrzla alebo ju niečo zabilo v Zakázanom lese ale ani vo sne by ma nenapadlo, že ju uvidím s ním. Sedela na zábradlí a on ju jednou rukou hladkal po stehne. Neuvažoval som a rozbehol sa za nimi. Bez slova som ho od nej odtrhol a pritlačil o stenu, v momente ako som však na svojom chrbte ucítil prútik, zmeravel som.
„Pusti ho a vypadni z tadiaľto."
Otočil som sa na Rawen a sledoval hnev v jej očiach.
„Vysvetli mi čo si tu s ním robila."
„Ja ti nemám čo vysvetľovať, je to môj život a moje rozhodnutia. Ty sa mi nemáš čo do neho starať tak s týmto konečne prestaň a daj mi pokoj."
„Neprestanem sa ti starať do života pokiaľ v ňom bude on. Je to len špinavá krysa, odporný zbabelec a zradca. Nedovolím aby si sa na neho čo i len pozrela. Blaise postráž si ju lebo nechceme aby sa jej predsa niečo stalo."
Keď som si všimol ako Rawen chytil za obe zápästia už mi nič nebránilo v tom aby som mu mohol konečne ublížiť. Bez váhania sme mu uštedrili pár rán až kým sa nezvalil na zem. V periférnom videní som si všimol Rawen, ktorej sa podarilo oslobodiť od Blaisa a z vrecka si vytiahla prútik.
„Incarcerous."
V momente som skončil na zemi a nedokázal sa pohnúť. Moje telo priam drvil hrubý povraz.
„Čo to robíš? Snažíme sa ti pomôcť."
„Christopher, si v poriadku?"
„Toto nemôžeš myslieť vážne, tak teba zaujíma či je v poriadku? Ľudia v jeho okolí po čase prestanú byť v poriadku, a v tom lepšom prípade skončia len v blázinci."
Kričal som na Rawen, ktorá ma ale očividne ignorovala a jediné čo ju zaujímalo bol on. Uisťovala sa, či som mu náhodou príliš neublížil ale aj keby umrel nebolo by to dostačujúce. Nenávidel som ho z celej svojej duše a pri pomyslení, že má niečo s Rawen mi bolo zle.
„Si si vedomá toho čo robíš?"
„O čo ti ide Draco? Nepochopil si, že mi je bez teba lepšie a, že to posledné čo chcem je mať ťa vo svojom živote?"
„Lebo byť s ním je úplná výhra. Je to vrah a zradca a ty si si ho ku sebe pustila ako keby sa nič nedialo. Ani sa nespamätáš a nebudeš vedieť kto si. Veľmi by si sa mala zamyslieť nad tým, čo chceš a s kým to chceš."
Nechápala o čom rozprávam, nemala najmenšie tušenie čo je Christopher zač ale aj tak si ho bránila a chránila. Netrvalo jej dlho a pomocou niekoľkých kúziel mu zmizli všetky rany a črtajúce modriny. Pomohla mu zdvihnúť sa a spolu sa dali na odchod. Skôr ako sa nám stihli stratiť z dohľadu sa ešte otočila a pozrela na Blaisa a prehovorila.
„My dvaja sme skončili."
YOU ARE READING
Draco Malfoy
FanfictionČo sa stane keď si známy Draco Malfoy jedného dňa všimne na Rokforte študentku ktorú doteraz nepoznal? Pokúsi sa získať jej pozornosť ale ona je presne ako on a odmieta ho. Nájde si k nej cestu?