19.

534 22 0
                                    

Raven

Nechápala som čo sa to tu deje. Bola som preč len niečo cez týždeň a zatiaľ sa stal Draco hlavným prefektom. Nepotrebujem ani jeho ani jeho pomoc. Vyslovene si ju neprosím. Navyše to celé znamená, že s ním budem musieť tráviť ešte viac času ako doteraz a to, že s ním bývam je totálne neprípustné. Nechápem ako toto mohlo niekoho napadnú. Premýšľanie nad Dracom ma nesmierne unavilo a ja som po chvíli zaspala.

Ráno som sa zobudila skôr ako som mala ale bol preto dôvod. Spravila som si rannú hygienu, obliekla som sa a odišla do veľkej siene. Bola skoro prázdna až na pár profesorov a študentov. Mojim cieľom ale bola profesorka McGonagallová. Kráčala som priamo za ňou a zastala až tesne pred jej miestom.

„Slečna Branwellová som rada, že vás opäť vidím. Hlavne živú a zdravú. Čomu ale vďačím za vašu prítomnosť takto skoro ráno?"

„Ja ho nepotrebujem, doteraz som to zvládala sama a išlo mi to dobre. Tak prečo mám s niekým spolupracovať a hlavne s ním?"

„Pán Malfoy si počas vašej neprítomnosti viedol nad moje očakávania. Mal však niekoľko pripomienok k tomu, že je toho pre jedného veľa. Preto som sa rozhodla, že bude lepšie ak sme mali obidvoch hlavných prefektov. Nevravím, že to sama nezvládate ale aj vy budete mať viac času na svoje aktivity."

„Ja nepotrebujem čas na svoje aktivity, ja potrebujem od neho pokoj."

„Slečna Branwellová povedala som, že to tak bude tak to tak bude a ak nechcete prísť o svoje miesto tak to ďalej neriešte."

Otočila som sa a vybrala sa von z hlavnej siene. O vchodové dvere sa však opieral on a mne jeho prítomnosť ešte viac zhoršila náladu. Keď som prechádzala popri ňom chytil ma za zápästie a pritiahol na svoju hruď.

„Chcela si sa ma zbaviť?"

„Chcela ale nevyšlo mi to. Ty budeš ale ešte veľmi ľutovať, že si sa mi votrel do života. Postarám sa o to aby si trpel."

„Srdiečko, ty jediná budeš trpieť keď sa do mňa zamiluješ a ja ťa odmietnem."

„To sa nikdy nestane."

Usmiala som sa na neho a pobrala sa do miestnosti na obranu proti čiernej mágii. Do začiatku hodiny bol ešte čas ale potrebovala som sa porozprávať s profesorom Snapom.

Draco MalfoyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant