29.

304 9 0
                                    

Rawen

Nechápala som čo to do nich vošlo. Síce som vedela, že spolu majú komplikovanú minulosť ale nečakala som, že to je až takto zlé. Vošli sme do klubovne kde očividne prebiehala nejaká akcia. Rozhodla som sa to ignorovať a spolu s Christopherom sme vošli do mojej izby kde sa usadil na posteľ a čakal čo sa bude diať.

„Nebol to až tak dobrý nápad."

„Bol to geniálny nápad len nedopadol presne podľa mojich predstáv."

Z vrecka si vytiahol záškodnícku mapu, ktorú pred nejakou dobou ukradol Harrymu. Najskôr som chcela protestovať a poprosiť ho nech mu ju vráti ale potom ako na nej uvidel Draca s partiou prišiel s nápadom. Chceli sme len aby žiarlil a aby pochopil, že o neho nemám záujem ale nejak sa to vymklo spod kontroly.

„Neviem, či by sme sa nato celé nemali vykašľať."

„Teraz úplne nechápem čo myslíš."

„Myslím tým to, že sa to celé nejak skomplikovalo. Chceli sme dosiahnuť to aby mi dal Draco pokoj. Miesto toho je len viac agresívny a vyzerá to tak, že je schopný ťa zabiť bez mihnutia oka."

„Chceš to teraz len tak vzdať?"

„Nechcem to teraz len tak vzdať, ja len nechcem aby sa ti niečo stalo."

Po tejto mojej vete sa na mňa pozrel ako keby som mu nejak ublížila. Chvíľu ešte sedel na mojej posteli a potom z mojej izby priam vyletel. Nechápala som čo som spravila zle a tak som sa za ním rozutekala. Zachytila som ho v klubovni ktorá už bola prázdna.

„Christopher stoj a vysvetli mi čo sa práve stalo."

„Daj mi pokoj."

Snažil sa z tadiaľto odísť ale ja som kúzlom zamkla dvere.

„Nehnevaj ma a okamžite to otvor lebo nemám problém to tu zapáliť."

„Podpáliš mi izbu len aby si sa vyhol tomuto rozhovoru."

„Chceš to zistiť?"

„Prestaň s tým a povedz mi čo sa stalo."

Videla som ako vytiahol prútik ktorým mieril na dvere a v momente ako začal vyslovovať zaklínadlo som pochopila, že to myslí vážne.

„Prestaň, otvorím tie hlúpe dvere."

V momente ako sa otvorili priam vyletel z mojej izby. Nechápala som čo sa deje ale vedela som, že to tu už nevydržím. Vyšla som do chladnej chodby a dlhú dobu sa prechádzala. Nechápala som čo sa deje a ani čo také som povedala. Proste som len vyjadrila svoj názor voči celej situácii a jemu z toho takto preplo. Prechádzala som sa asi hodinu a ani neviem ako a skončila som v astronomickej veži. Toto miesto ma dokázalo upokojiť už len svojou atmosférou. Vždy tu bol taký kľud a mne to úplne vyhovovalo. Tento krát však bolo niečo inak. Cítila som sa tu tak nepríjemne a uvedomila som si, že z tadiaľto musím čo najskôr vypadnúť. Posledný krát som sa pozrela na tmavú krajinu a prudko sa otočila. Môj pohľad však skončil na ňom.

„Draco čo tu robíš?"

„Musím sa s tebou porozprávať."

„My sa ale nemáme o čom rozprávať," oznámila som mu nahnevaným hlasom a odišla. Draco bol však celú dobu za mnou a hneď ako sme vošli do klubovne ma chytil za predlaktie a pritlačil o stenu.

„Čo to robíš?"

„Povedal som, že sa musíme porozprávať."

„Ja sa s tebou ale rozprávať nechce tak ma pusti a daj mi pokoj."

„Do riti Rawen on je nebezpečný a ak sa od neho nebudeš držať ďalej tak ti ublíži."

„Nič z toho nie je pravda a aj keby bola tak sa o seba viem postarať sama. Tebe len vadí, že s ním trávim viac času ako s tebou."

„Prosím?"

„Dobre si počul tak mi daj pokoj."

„Pokiaľ sa s ním budeš naďalej stretávať, ver mi, že to nenechám tak."

Nemala som najmenšie tušenie čo tým myslel alerozhodla som sa to ignorovať a potom čo mi pustil zápästie som odišlaz izby.

Draco MalfoyWhere stories live. Discover now