قامت تلك الحرباء بإسقاط "مسك"ارضا ،بعدما اصابتها بجرح فى عنقها ،ثم فرت هاربه للخارج ولم يستطع احد اللحاق بها ..
اقتربت الفتيات منها وقاموا بمساعدتها فى النهوض ..بينما صرخ غورجان بغضب قائلا/انا عاوز اعرف مين ميار ال** دى ،وليه سبب الكره دا ليك ..؟؟!
حاول عز النهوض قدر المستطاع ،ثم ازال ذلك الجهاز عن وجهه ومن ثم تحدث قائلا بصوت متآلم/دى ميار الالفى اخت الظابط ادهم الالفى
هيا حاولت تتقرب منى كتير بس انا كنت برفض ويمكن دا سبب ال عملته!غورجان بغضب/ومقولتش ليه من بدرى ياباشا ولا كنت عاوزنا نيجى نلاقيك ميت؟؟!
تحدث عز بصوت يملئه التذمر قائلا/ويعنى انا كنت هعرف ان دماغها هتلسع وهتحاول تقتلنى؟!
قاطع حديثهم صوت ديما قائله/عن اذنكم ياجماعه مطره امشى ،والف سلامه على حضرتك مره تانيه ياعز باشا..!!
كادت تخرج ولكن توقفت بعد تسآئل غورجان قائلا/هيطلع امته؟!
ديما بجديه/الدكتور كان قايل انه لو اتحسن انهارضه يقدر يطلع ،بس تقدر تسآله..!!
غورجان ببرود/تمام وبالنسبه ل سليم؟؟!!
ابتسمت ديما بحزن ثم تحدثت قائله/ربنا يشفيه انتوا بس ادعوله ،وان شاء الله يقوم بالسلامه..غورجان/تمام..
اؤمات له ثم خرجت ،بينما ذلك الهوجان كان يتبعها بآعينه اللعينه تلك ،وجه نظره لغورجان ليجد انه يناظره ببرود وسخريه ،نظر له بترجى ثم تحدث قائلا/ممكن ..!!
غورجان بسخريه/غور ،مش عاوز نصايب انا ال فيا مكفينى ..!!
ابتسم هوجان بسمه غبيه ثم تحدث قائلا/وهو انا بتاع نصايب دا انا تؤامك!!
غورجان بسخريه/منت علشان تؤامى بقولك بلاش نصايب..
هوجان/بس كدا من عنيا ..
القى عليه تلك الكلمات ثم فر هاربا لاحقا بمعشوقته وحبيبته ديما ..تحدث جان متسائلا/طيب يارجاله شكل كدا الحوار دا هيطول انا قلبى مش مطمن ،والبنات اختفوا كدا ،يعنى المجنونه مراتى ،والمجنونه اختك ،وطبعا المجنونه الكبيره ورئيسه العصابه يسرا ..!!
تحدث حسن قائلا/ممكن يكونوا برا..؟!مش عارف بس حاسس فى حاجه ..!!تحدث غورجان ببرود قائلا/احنا هنسيب الاخ يرتاح وحسن هيقعد معاه ،لحد مانشوف البنات بيهببوا ايه؟؟!
تحدث عز قائلا/تمام ،بس ابقى طمنا ها ..
ضحك جان بشده ثم تحدث قائلا/متقلقش يااخويا هنطمنك!!ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نظرت لها بصدمه ثم تحدثت قائله وهى تصرخ بوجهها/سالى انتى اتجننتى خلاص ؟؟!اى ال بتطلبيه دا ..!!!نظرت لها سالى بترجى ثم تحدثت قائله/بالله عليكى ياديما ساعدينى ،عاوزه اشوفه واطمن عليه ..!!
ديما بصراخ/شافك عفريت لبسك يابعيده ،قال تتطمنى عليه ؟؟!اشحال منتى السبب !!!
لو تفتكرى انا حظرتك من المقالب دى ،وانتى صممتى وفى النهايه رقد على السرير ..!!والله واعلم هيفوق امته؟؟!!!
كادت تتحدث لولا ذلك الصوت الساخر الذى تحدث قائلا /برافو برافو ياديما ،اى المفاجاه دى ..!!مكنتش اعرف انكوا العصابه بتاعت المقالب ..!! صمت قليلا ثم اكمل بسخريه/ال كنت بدور عليها ..
أنت تقرأ
امير الفضاء (مكتمله ) "جارى تعديل السرد "
Fantasyعالمــــان مختـلفـان أجبرهما القدر على الاندماج معاً ليصنعوا من المستحيل الممكن . لقائهما كان السبب فى دمار اعدائهم وسبباً فى لقاء احبابهم ،ولـكـن كـان للقدر رآى أخر فى مصير حبهم لـ ينكهها بطعم الحيـاة ..♡ رواية أمير الفضاء هيا احدى روايات الخيال ال...