ابتعدت سالى عنه سريعا لتتسع عيناها بصدمه قبل ان تصرخ وهيا تشير جهه الدرج قائله/
يــــســـرا ؟؟!!ركضت سالى سريعا تجاه يسرا التى كانت تمسك بطنها بآلم شديد ،بينما مسك تحاول مساعدتها .. على النهوض
امسكت سالى يدها بقوه بينما يسرا تضغط على شفتيها بقوه وآلم لتصرخ قائله /ااااااه بولد ،انا عاوزه غورجان..!!
ركض اسر تجاهها ليقم بحملها متجهاً بها للسياره وخلفه الفتيات وسليم .. صرخ اسر بشده وهو يضعها فى السياره/ اتصل بجوزها بسرعه انا عارف غورجان بيختفى فى الوقت الغلط ليه بس ..!!
كاد يغلق باب ولكنه توقف فور امساك يسرا يده بقوه ،فتحدث اسر بنبره توشك على البكاء/ حبيبتى سيبى ايدى لازم اسوق .. والله جوزك يقتلنى لو اتاخرنا ..!!
ضغطت يسرا على شفتيها بقوه فالالم بدات بالتزايد ،حتى وجدت نفسها لاارادياً تعض يد اسر بقوه حتى صرخ اسر بآلم/ااااااه يسرا انتى اتسعرتى سيبى ايدى .. !! اااه يابنت العضاضه ..!!
ظل يسحب يده من فمها بقوه حتى تركت يسرا يده .. رمقها اسر بإستنكار قبل ان يركض ليجلس على مقعد السائق حتى بدا فى القياده متجهاً بها للمستشفى وطوال الطريق كان تصرخ وهيا تمسك بطنها بآلم..شديد وهيا تسبه كثيرا ،صرخت يسرا قائله/اتصل بغورجاان ياآسر..!
صاح آسر بإستنكار يملئه الغيظ قائلا/انتى تسكتى خالص وانتى بقيتى مسعوره كدا ،اكمل حديثه بتريقه وهو يقود السياره بسرعه عاليه قائلا/ قال اتصل بغورجان قال .. دا تلاقيه هو واخوه وعز قاعدين مع نورين ومهيصين اساسا ..!!
صاحت يسرا بصوت عالى متآلم قائله/ آســـــــــر اتقى شرى ،وحسابهم معايا بعد الولاده ..!!صمت اسر قليلا ليهمس بإستنكار قائلا/ شوف هيا بتولد وبتفكر هتعمل ايه فى جوزها صبرك يارب..!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انقسمت الفتيات لمجوعتين مجموعه ركضت مع سالى فى السياره والاخرى مع سليم وقاموا بالتوجه للمستشفى ..
وضع سماعات الهاتف فى اذانه ليتصل بـ غورجان ينتظر رده حتى صدع صوت غورجان المتسائل/ فى حاجه ياسليم؟؟!
صاح سليم قائلا/ اهاا طبعا فى حاجه فى ان مراتك بتولد وانت قاعد مع الافنديه الـ معاك ..!!
هو مش النهارضه الجمعه برضوا اى انت مبـالوو غورجان ؟!!
نظر لهاتفه ليجد انه اغلق الهاتف فى وجه بالفعل..نفخ سليم بضيق فهذا الغورجان تباً له ولغروره يارجل ..!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ركضت سالى لتجلس على مقعد السائق لتصيح بحماس قائله اثناء قيادتها/ النهارضه احنا هنخربها فى بيبى هيجى فى العيله بنت الفقريه دى وعلشان كدا هنشغل اغانى عسل ..
أنت تقرأ
امير الفضاء (مكتمله ) "جارى تعديل السرد "
Fantasyعالمــــان مختـلفـان أجبرهما القدر على الاندماج معاً ليصنعوا من المستحيل الممكن . لقائهما كان السبب فى دمار اعدائهم وسبباً فى لقاء احبابهم ،ولـكـن كـان للقدر رآى أخر فى مصير حبهم لـ ينكهها بطعم الحيـاة ..♡ رواية أمير الفضاء هيا احدى روايات الخيال ال...