كانت تصرخ بشده وهيا تكاد تصاب بذبحه صدريه من كتله البرود التى تسكن امامها..
كان جالسا على احدى الارائك واضعا قداما فوق الاخرى ببرود وبجانبه يجلس صديقه بنفس الوضعيه ،وبجانبهم طبق ملئ بالتسالى ..كان كلا منهم ياكل ويلقى القشر ارضا وتلك المسكينه تنظف خلفهم ولكن طفح الكيل لم تستطع التحمل فصرخت يسرا بغيظ قائله/ولاااا بطل ترمى قشر لب انت وهو على الارض مش كفايه قبلت ان اتنين زيكوا يعيشوا معايا فى بيتى ،كله بسبب غرام الكلب ..!!
صاح جان بغيظ قائلا/ متغلطيش فى غرام احسنلك قدامى والا..
تحدث يسرا بسخريه/يمى يمى خوفت انا وبعدين اى الحب ال ولع فى الدرا داا،داتك القرف انت وهيا.. اسمع كويس ياجان لو ملمتش نفسك انا هديك بل فى رجلى واحد حيوان.. !!
تحدث جان بغيظ قائلا/متغلطيش دا انتى بارده.. !!
رمقه غورجان بشر فتراجع على الفور وهو يقول/ انا اسف انا قصدى ان غرام ال بارده..
ابتسمت يسرا بسخريه ثم تحدثت ببرود/كشيت زى الكتكوت الجبان ..
رد عليها جان بغضب قائلا/ انا مش جبــ ولكن صمت عندما صرخ غورجان بغضب/اسكت مش كل كلمه ترد عليها بعشره..
رمقت يسرا غورجان بغضب ثم صرخت قائله/
اسمع ياغورجان انا هكنس تانى الارض وربنا لو رميت قشر لب تانى لهخليك انت ال تنظفه..رمقها غورجان بسخريه ثم انفجر ضاحكا وهو يقول/انا وانضف انتى اتجننتى انا الامير وانضف انتى اكيد اتجننتى دا فى احلامك اعمل دا وهرمى تانى... !!
رمقته بغضب ثم توجهت لغرفتها لتجد غرام جالسع على سريرها ممسكه هاتفها وتقوم بتصفح الانترنت..
صمتت يسرا لثوانً وهيا تراقبها ثم صرخت قائله/ غراااااااااام.. !!!القت غرام هاتفها ارضا بفزع ، ثم وجهت نظرها لها وهيا ترمقها بغيظ قائله/ اى يايسرا اتهبلتى اى فرده شبشب ال فى دماغك فى حد عاقل
يعمل كدا.. ؟؟!
صاحت يسرا بغضب قائله/ايوه فيه مادام فى واحده زيك معندهاش دم قاعده تلعب فى التلفون وانا بنضف وياريته جايب فايده مع جوز البهايم ال برا دول..ابتسمت غرام بغباء ثم تحدثت قائله/ هو دا ال مضايقك يايسرا ،دا انا كنت بشوف حاجه كدا على كام فديو تيك توك على كام فديو
يوتيوب علـ صمتت عندما صرخت يسرا بغيظ قائله/ برااااا اطلعى براااا
ابتسمت غرام بتوتر / اهدى بس انا..صرخت يسرا قائله/وهو انتى شايفانى بشد فى شعرى اطلعى برا واتقى شرى احسنلك...
اؤمات لها بنعم وكادت تركض للخارج ولكنها توقفت عندما صرخت يسرا قائله/فى شويه طباق على حلل على كوبيات اغسليهم ونظفى المطبخ كويس والا هخليكى تنظفى الصاله ال مرزوع فيها الاخين دول... !!
ابتسمت غرام بغيظ ثم تحدثت قائله/لا وعلى ايه المطبخ احلى..كان يسير ذهابا وايابا فى مكانه وهو يحدث نفسه كثيرا ،بينما ذلك المسكين صديقه اصيب بالدوار بسببه ،حتى صرخ قائلا/يازفت اتهد بقا ربنا يهدك ياشيخ انا دوخت بسببك رايح جاى رايح جاى تقولش عليك بيضه.. !!
تنهد اسر قليلا ثم تحدث بخوف قائلا/ بس ياسليم بفكر تلاقى الكائن ال كان هيقتلنى امبارح دا بيعمل ايه دلوقتى ..؟!!
ويسرا وصحبتها عاملين معاه ايه هو والتانى دا.. ؟؟!!
أنت تقرأ
امير الفضاء (مكتمله ) "جارى تعديل السرد "
Fantasíaعالمــــان مختـلفـان أجبرهما القدر على الاندماج معاً ليصنعوا من المستحيل الممكن . لقائهما كان السبب فى دمار اعدائهم وسبباً فى لقاء احبابهم ،ولـكـن كـان للقدر رآى أخر فى مصير حبهم لـ ينكهها بطعم الحيـاة ..♡ رواية أمير الفضاء هيا احدى روايات الخيال ال...