یک هفته تعطیلات به زودی تموم شده بود و قرار بود آخر شب همراه با هوسوک به خوابگاه برگردن!
تهیونگ با خوشحالی تمام وسایلش و مرتب کرد و گوشه ای گذاشت.
تمام روز های هفته و با پدر و مادرش و خانواده هوسوک و جین گذرونده بود و این هفت روز خیلی سریع براش گذشته بود...
از طرفی حس راحتی و سبکی داشت چون در مورد جونگکوک با خانواده اش صحبت کرده بود و قرار شد یک روزی همراه با جونگکوک به دیدنشون بره!
در کل تعطیلات به تهیونگ حسابی خوش گذشته بود!
پدرش کمی عصبانی بود اما مشکلی با جونگکوک نداشت و فقط نگران تهیونگ بود!
•••
آقای جئون پوفی کرد و کنار پسرش روی مبل نشست.
:میدونی یک هفته شده؟
جونگکوک بی تفاوت هومی کرد...
:پس برات مهم نیست که تهیونگ امشب برمیگرده مگه نه؟
جونگکوک با چشم های درشت شده سمت پدرش چرخید!
_امشبببب؟
سریع از جاش بلند شد و سمت حموم دوید...
•••
جونگکوک بعد از درست کردن لباسش توی تنش نگاهی به گل کوچیکی که توی دستاش بود کرد و با رسیدن اتوبوس از روی نیمکت بلند شد!
مسافر ها اروم از اتوبوس پیاده میشدن و چشم های جونگکوک فقط دنبال یک نفر بود و اونم تهیونگ بود!
با دیدن چهره آشنای هوسوک که دوتا کوله توی دستاش بود لبخندی روی لبش اومد و با دیدین جفتش که با لبخند از اتوبوس پیاده میشد صداش و صاف کرد و سعی کرد با صدا کردن اسم تهیونگ توجهش و جلب کنه!
تهیونگ نگاهی به دور و برش کرد و با دیدن جونگکوک کمی شوکه شد!توقع نداشت اومده باشه!
تهیونگ همراه با هوسوک سمت جونگکوک رفتن!
توی اون لحظه جونگکوک دلش میخواست تهیونگ و بغل کنه و روی مارکش و لباش و ببوسه اما نمی تونست!
به ارومی دستش و جلو برد و بعد از دست دادن با هوسوک دستش و سمت تهیونگ برد!
تهیونگ نگاهی به دست جونگکوک کرد و به ارومی دستش و جلو برد!
•••
بعد از رفتن هوسوک به اتاق خودش جونگکوک و تهیونگ هم سمت اتاق خودشون رفتن...تهیونگ زودتر از جونگکوک وارد خونه شد و کش و قوسی به بدنش داد اما با حس دستای عضلانی الفاش روی بدنش چشماش و باز کرد سرش و سمت صورت جونگکوک چرخوند...
جونگکوک چشماش و بسته بود و مشغول بوییدن رایحه شیرین امگا بود و بوسه های ریزی روی مارکش میذاشت...
YOU ARE READING
ᴛʀᴜꜱᴛ ᴍᴇ||ᴋᴠ
Fanfictionᴛʀᴜꜱᴛ ᴍᴇ: تهیونگ امگایی که جنسیت ثانویه اش و از دیگران مخفی میکنه و برای رفتن به دانشگاه مجبور میشه از خوابگاه استفاده کنه!خوابگاهی که برای الفا های مرده! حالا چه اتفاقی میوفته اگه گیر یک هم اتاقی مزخرف بیوفته؟ Couple:Kookv Side couple:Namjin-Yonmi...