19.bölüm

14.3K 686 80
                                    

Merhabalar! Hoş geldiniz sefalar getirdiniz sevgili okuyucularım.

İyi okumalar. Sizleri seviyorum biliyorsunuz. ❤️

Gelecek bölümde görüşmek üzere.

Oy atarsanız ve yorum yaparsanız çok sevinirim. 🙈🎊

----

"Evde kalmış;duyduğum, gördüğüm kadarıyla kısmetin var?"

Evimizde gün vardı ve bugün cumartesi olduğundan işe gitmemiş, mahalle teyzelerinin ısrarı ile yanlarında otuyordum.

Kafamı salladım ağzımdaki patates salatası yutup. "Var."

Annem, Pınar teyze - kendisi Yüsra'nın annesi olur-,Füsun teyze - ikisinin aynı ortamda olması inşallah sorun çıkarmazdı-, Kamile teyze - annemin en yakını-, Filiz teyze ve son olarak bir de Hayriye teyze vardı odada.

Hayriye teyzeydi soruyu soran. Zaten hepsi sürekli insanların hayatlarını araştırırlardı.

Betül teyzenin gelmemesinin nedenini anneme sormuştum. Çünkü biliyordum ki annem kesin onu da çağırmıştır.
"O, günleri sevmiyormuş." demişti.

Betül teyzem be! Asil kadın maşallah!

"Evlilik var mı?"

Filiz teyzenin sorusuyla bir yudum almak için dudağıma götürdüğüm çayı püskürttüm.

Şiddetle öksürdüm. Annem sırtıma birkaç kez geçirince derin bir nefes aldım.

Annem soruyu üstüne alınmış olacak ki, "Şuanlık düşündüklerini sanmıyorum. 3 ay kadar zamandır tanışıyorlar Yiğit ile. Mahalleye yeni taşındılar, karşı binamızda oturuyorlar. Annesi Betül ile yakınım."

Pınar teyze gülünce kaşlarımı çatarak baktım. Annemin de rahatsız olduğuna eminim.

Herkes ona döndüğünde," Ay pardon. "dedi eliyle ağzını yarım kapatarak.

" Düşünmüyorlar diyince Nalan, gülesim geldi. 30 yaşında Narin, artık nereye kadar düşüneceklerse? "

Sinirle gözlerimi devirdim. Annem çayından bir yudum aldı.

Sakince yerine koydu. Ellerini dizlerinde birleştirdi. Bakışları öyle deliciydi ki merakla ne yapacağına baktım.

" Yüsrayı erkenden evlendirdin. Bak, sonu güzel bitmedi Pınar. Kızın mutsuz. En azından biz Narin'in mutlu olacağına emin olduğumuzda evlenmesini istiyoruz. Bir an önce evlenip mutsuz olacağına geç evlenir sizin tabirinizle evde kalır öyle evlenir ama mutlu olur ne dersin? "

Pınar teyze'nin suratı kızarırken ortam sessizleşti.

Herkes farklı yerlere bakarken Füsun teyze bana baktı." Sen evlenecek kadar ciddi görüyor musun bu Yiğit 'i? Öylesine biri mi yoksa? "

Bunu sormasının altındaki nedeni tahmin ediyordum sanırım. Ciddi olmadığımı umuyordu, oğluna beni yakıştırdığını biliyordum.

Gülümsedim."Hayatım boyunca ilk kez hayatıma biri girdi. Eğer öylesine biri olsaydı almazdım."

Kafasını salladı. Gülümsedi ama pek samimi değildi sanki.

Ortam hâla gergindi.

Hayriye teyze, "Tatlıcı Hüseyin karısından boşanmış." dedi birden.

Bu dediğiyle herkes konuya odaklanırken rahat bir nefes verdim.

Anneme  yandan bir bakış attım, teşekkür ettim gözlerimle.

EVDE KALMIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin