Yine ye bir bölüm ile karşınızdayım.Bundan sonra bölümler 2 günde bir gelebilir.Konu bulup yazmak çok zorluyor.Her gün okunma sayımız artıyor ve sınav haftasında çok güzel motive ediyor bu beni.Beğenilerin bir tık daha fazla verilmesini isterim tabiki ama yine de canınız saolsun.Buraya ilk yazmaya başlayınca hiç okuyan bile olmaz gibime geliyordu.Sonra bi anda okunma sayısı arttı.Çok güzel bir duygu.Neyse uzun lafın kısası teşekkürler.Ve iyi okumalar.Öpüldünüz:*
Ablası ve sevdiği adam gittiğinden beri her zaman yanında olan kardeşim dediği kız kanlar içinde kapıdaydı.
"Yardım edin."
Fısıltı gibi çıkan sesinden sonra bir anda bayıldı.Baran bayılan kızı son anda yakalayıp kucağına aldı.
"Hemen araba anahtarını alın.Hastaneye gidelim."
"Geliyoruz çık sen hemen."
"Kerem abi kapıyı aç hemen."
Baran ve kucağındaki Beyza arabaya bindiği sırada Kerem abi dedikleri kişi de hemen arabaya binip hastaneye sürmeye başladı.
"Daha hızlı Kerem abi çok kanaması var."
Kerem biraz daha hızlı gitmeye başladı.Kısa süre sonra hastaneye varmışlardı.
"SEDYEE.Sedye getirin hemen."
Doktor ve hemşireler hızlı bir şekilde müdahale etmeye başladılar.
Ameliyathaneye aldıkları anda diğer aile üyeleri de Baran ın yanına geldi.Ilgız arabada gelirken kendine gelmişti ama hala gözleri arada kararıyordu.
"O i-iyi olucak dimi?"
Ilgız onu da kaybetmekten çok korkuyodu.Son kalan kardeşiydi o.
Ilgız dan devam
"İyi olucak küçüğüm İyi olucak."
Küçüğüm...
Ablam hep küçüğüm derdi bana.7 yaş büyük olduğu için derdi heralde.
"Bana küçüğüm deme olur mu?Sadece ablam öyle derdi bana hep öyle kalsın."
"Tamam güzelim."
Beni mağaradan kurtaran 2 li abimmiş.5 tane abim varmış inanması çok zor bişey.
Birden ameliyathane kapısı açıldı.Heycanla ayağa kalktım.
"Bize acil kan lazım.Hasta çok kan kaybetmiş.0 Rh+ kan lazım hemen."
Benim kanım uyuyodu.
"Benim uyuyo."
"Benim uyuyo."
Baran abimle aynı anda konuştuk.
"Hemşire geliyor hemen odaya geçip kollarınızı açın."
Odaya gidip denilen şeyleri yaptık.Hemşire geldiği gibi kan almaya başladı.
2.tüpte gözlerim kararmaya başlamıştı.Kan eksikliği olan biriyim.
"Daha fazla alamam hanımefendi kanınızın artık rengi bile değişti."
(Büyük ihtimal böyle bisey yok ama ne bilim işte çok şeetmeyin.)Konuşucak halim kalmadı.Kafamı sallamakla yetindim.Baran abi kanını verip hemen yanıma geldi.
"İyi misin güzelim?"
"Kansızlığım var uzun bi süredir ilaç almayıp kan verince gözlerim karardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAH
Teen FictionOdaya doktor ve hemen ardından hemşireler girdi.Perdeyi kapatıp işlemlere başladılar.10 dakika geçmesine rağmen odadan ne çıkan vardı ne de odaya giren.Akar ailesi umutlarını kaybetmeye başlamıştı. Kapı açıldı sedye sedyenin üstünde beyaz bir çarşa...