Hello. Nasılsınız canlar. Bayram temizliği başladığı için bir süre bölüm gelmeyebilir. Yazmaya çalışıyorum. Oy ve yorum yaparsanız sevinirim. İyi okumalar. Öpüldünüz:*
Gülüp uyumak için gözlerimi kapattım. Yorgunluğum hala üstümdeydi. "Ecrin gel eve gidelim burda uyuma Tim de akşama gelir yemek yemeğe gideriz sonra."
"Ihı"
Gözlerimi açmadan yerime iyice yerleştim. Ali nefes vererek gülüp kucağına aldı. "Gel buraya."
Arabay doğru yürüyorken çocuklara "Ecrin i eve götürüyorum. Uyusun biraz akşama da yemek yemeğe gider hesabı ona kitleriz."
Elimle karnını cimcikledim. "Ah kızım napıyorsun ya."
"Eve götür artık."
Arabaya bindirip eve sürmeye başladı.
Gözlerimi açtığımda tim in evindeydim. Yattığım yerden doğrulup oturdum. Odada saat arasam da bulamadım. "Saatsiz ev mi olurmuş. Gerçi bunlarda vardır ama asıl saat yatak odalarında olur be."
"Sana da günaydın."
Kafamı çevirip Ali ye baktım. "Saat kaç?"
"Kaçamaz güzelim yakaladım onu." Diyip kolundaki saati tuttu. Kusuyormuş gibi ses çıkarıp yüzümü buruşturdum. "İğrençsin Ali."
"Teşekkürler Ecrin hanım. Sizden öğrenebildiğim kadar yapmaya çalıyorum bir şeyler."
"Ben o kadar iğrenç espiri yapmıyorum salak."
"Aynen kesin."
"Kes be saatini kolundan çıkartıp bana verebilir misin?"
Gülüp saati çıkarıp bana uzattı. Saat 18.46 olmuş. "Çok uyumuşum akşam uyuyamıcam."
"Ağlama kalk üstünü değiştir. Fazla açık giyinme. Hava çok sıcak değil. Ve açık giyinirsen seni dışarıda bir yere götürürüm. Kıçın donar."
"Sen bi askeri tehdit mi ettin hemde soğukla. Ulan eksi bilmem kaçta saatlerce soğukta duruyoz ya hani biz. Bişey olmaz bize."
"Açık giyinme!"
"İnadına çıplak çıkarım."
"Ne bok yersen ye."
Arkasını dönüp dışarı çıktı. Bende hemen arkasından. "Şişt ben ne giycem lan. Dolabımdaki kıyafetler duruyo mu?"
"Evet."
Aboo bu bana küsmüş lo. "Şişt güzellik akşam boş musun."
Gülmeme çalışıp kaşlarını çattı. "Nikahına mı alıcan yatağına mı,ona bağlı."
"İkisine de alırım güzelim sen iste yeter." Diyip yanağından makas alıp odama geçtim.
Seç bakalım Ecrin ne giyeceksin acaba. Dolabı karıştırmaya devam ederken odaya bütün tim girdi. Pardon daldı! "Yavaş amına koyum fuhuş operasyonu mu yapıyonuz."
"Ne giyeceksin Ecrin abla?"
"Bilmem seçemedim."
Beni poposuyla itip kıyafetlere teker teker bakıp bişeyler mırıldanıyodu. En sonunda 'aha işte bu' gibi bişey söyledi ve elindekini dolaptan dışarı çıkardı.
(Çanta yok)
"Şu çocuğun zevki hiçbirinizde yok be. Yazıklar olsun size."
Hepsi gülüp dışarıya çıktı. Hızlıca üstümü giyinip silahımı belime yerleştirip odadan çıktım. Kendi etrafımda dönüp "Nasıl olmuşum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAH
Teen FictionOdaya doktor ve hemen ardından hemşireler girdi.Perdeyi kapatıp işlemlere başladılar.10 dakika geçmesine rağmen odadan ne çıkan vardı ne de odaya giren.Akar ailesi umutlarını kaybetmeye başlamıştı. Kapı açıldı sedye sedyenin üstünde beyaz bir çarşa...