Evvet ben geldim çok uzatmicam oy ve yorum yaparsanız sevinirim. ÖPÜLDÜNÜZ:**
"Bir an da çıktığınızda nerdeydi bu kız demezler mi? Hem siz gerçekten neredeydiniz? Bize sadece görev dediler."
"Çünkü sadece görevdeydim aslanım. Ayrıca ailesi bizi görmicek. Kamera kayıtlarını siliyoruz ve gizlice giriyoruz."
"Komutanım bizim yokluğumuzda casusluğa mı başladınız? Yakışır yani aslında size."
"Tabiki de yakışır."
Bi anda hepimiz "Güzele ne yakışmaz ki"
--------------------------------------------------------------
Odadan çıkıp hastaneye gitmek için arabalara dağıldık. Ben Ali nin arabasına bindim. 3 araba gidicez. Ve toplam 6 kişiyiz. Konumu şoförlere atıp arkama yaslandım. "Hayırdır noldu?"
Başımı ovarak "Başım ağrıyor beyim."
Beni devam ettirerek "Masaj yapmak isterdim ama araba kullanıyorum hanımım."
Kahkaha atıp Ali nin yanağından makas aldım. "Devam et yola şekerim."
Yüzünü buruşturup bana döndü bir kaç saniyeliğine "Seni çok bozmuşlar. Ben eski Ecrin i istiyorum."
Gülüp önüme döndüm. "Bi süreliğine eski Ecrin yok. En eski Ecrin var. Katlanın artık."
"Mecbur katlanıcaz."
Hastaneye gelip arabayı park ettik. "Yangın merdiveninden çıkalım. 1.katta ayrılalım 2 kişi kantine sonra Ilgı ın kaldığı odanın koridorunda 2 kişi başta 1 kişi kapı önünde. Biri gelirse haber uçurun."
"Komutanım aynı görevdeymişiz gibi hissettim. Sizinle görevler ayrı bir güzeldi."
"Yaparı tekrar. Sen yeter ki görev iste."
Yangın merdivenlerinden 1.kata gelip hastanenin içine girdik. Batu ve Tuna kantine inerken biz yukarıya devam ettik. "Keşke şapka falan alsaydık."
Haklıydı. Ilgız ın olduğu kata gelince bir tane hemşireler için özel olan odalara girip kıyafetkerinden giydim. Çıkınca bizimkiler kapı önünde beni bekliyor. "Barış, Serhat siz koridor başına gidin. Ali sen burda bekle içerde biri varsa kontrol için dışarıya göndericem. Başarabilirsem kantine. Sende gelir görürsün."
"Tamam güzelim. Bekliyorum yoksa kimse gelip al beni."
Tamam diyip içeriye gitmek için kapıyı bir kere tıklayıp girdim. İçeride bir tane abisi vardı. Ama hangisi bilmiyorum. "Kontrol zamanı. Çıkabilir misiniz?"
"Tabiki kantine gidip bizimkileri çağırırım hem."
"Tamam abicim."
Hem bingo hem değil. Kısa süreli görüşebiliriz. Çocuk çıktığı gibi gidip Ilgız a sarıldım. "Hala rüya gibi. Sen sanki gerçekten ölmüş gibisin."
Benim için ne kadar zor ise onun için çok daha zordu. (Abi ben böyle bir şey yaşasam ödüm bokuma karışırdı hortladı da geldi diyip)
"Biliyorum bebeğim yakında daha rahat ve açık konuşacağız. E ailenle aran nasıl?"
"İlk başta biraz yabancı gibi kaldım. Ama hiç bir zaman bana kötü davranmadılar. Çok mutluyum. Emre ile sevgili old-"
"Derken!"
"Iı şey-"
Kapı açılması ile oraya döndüm. Ailesi gelmişti. Serumu yenilemiş gibi yapıp fısıldayarak "Bunu konuşucaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAH
Teen FictionOdaya doktor ve hemen ardından hemşireler girdi.Perdeyi kapatıp işlemlere başladılar.10 dakika geçmesine rağmen odadan ne çıkan vardı ne de odaya giren.Akar ailesi umutlarını kaybetmeye başlamıştı. Kapı açıldı sedye sedyenin üstünde beyaz bir çarşa...