Hellooo ben geldim yine ve yine. Nasılsınız? İyisinizdir inşallah. Uzatmadan umarım beğenirsiniz bebeklerim. İyi okumalar. Öpüldünüzz:*
"Bu itlerin arasında bi kaç adamımız varmış galba."
"Evet albay söyledi. Onlara haber gitti. Köyden ayrılıp başka yere geçtiler."
"Kim olduklarını biliyor musun?"
"Hayır sana söylediler mi?"
"Yoo bende sana sordum işte."
Helikopterin inmesi ile ettikleri muhabbet yarım kaldı. Helikoptere binip kısa süre sonra karargaha vardılar.
Ecrinden
Helikopterden inince albaya selam verip içeriye geçtik. "Haftaya düğünüm var devrem. Senden 5 i bir yerde bekliyorum ona göre gel."
"Ulan alırım onu senden."
"Evde kaldın kızım sen nasıl alıcan."
"Ya evde falan kalmadım ben. Herkesin dilinde mübarek."
Tabi tabi diyerek kendi odasına girdi. Duşa girmem gerekiyor. Kıyafet hazırlayıp girdim. 10 dakika içinde işimi bitirip çıktım üstüme burada kalan son kıyafetlerimden giydim.
Saçlarımı tarayıp kurutmadan çıktım. Saçlarımı kuruyo canım hasta olmak istemem yoksa. Taksi çağırıp hastaneye gitmesini istedim. Hastaneye gelince gerekli parayı ödeyip indim. Bankadan para çekmem gerekiyor bir an önce.İçeriye girip Ilgız ın odasına adımladım. Kapı önünde Akar ailesi vardı. Bunların da evi yok mu hep kapı önündeler. Baş selamı verip hızla odaya daldım. "Abla."
"Bebeğim!"
"Ecrin abla?"
"Lan ayrılın. Yapışmış bide kardeşime."
"Yaşıyormuş lan cidden."
"Ne sandın yapraam."
"Ve hala ağzı bozuk."
"Seni bozucam şimdi ben."
Ona doğru atak yaptığım anda kaçıp diğer tarafa geçti. "Abla anlaşabiliriz."
"Neyi anlaşıcaz Emre?"
"Ilgız ı paylaşabiliriz."
"Yemek mi o paylaşalım Emre."
Ona doğru iyice yaklaşınca kapıya doğru kaçtı. Bende arkasından koştum ama dışarı çıkmıştı. Ani kapı açılmasına irkilen Akarlar bize bakıyordu. Emre bana dönüp el hareketi çekip kaçtı. "Bitti Emre sen. Yanıma yaklaşma bir daha."
"Noldu kızım hayırdır?"
"Önemli bir şey yok Elif hanım. Siz nasılsınız?"
"İyiyiz kızım sen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAH
Ficção AdolescenteOdaya doktor ve hemen ardından hemşireler girdi.Perdeyi kapatıp işlemlere başladılar.10 dakika geçmesine rağmen odadan ne çıkan vardı ne de odaya giren.Akar ailesi umutlarını kaybetmeye başlamıştı. Kapı açıldı sedye sedyenin üstünde beyaz bir çarşa...