Ben geldim. Hoşgeldim. Neyse aşklar size iyi okumalar.
Kitap hakkında ki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
Acar rahatsız olmuş gibi kıpırdanıp daha sıkı sarıldı.
Arayan albay olduğunu görünce boğazımı temizleyip telefonu açtım.
"Efendim komutanım?"
"Acil görev hemen kargaha gel."
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
Arabayı karargah önünde rastgele park edip indim. İçeriye hızlıca girerken Acar ın somurtarak nazlandığı gözlerimin önüne geldi.
Tıpkı elinden oyuncağı alınan bebek gibiydi. Kaşlarını hafif çatmış, dudaklarını bükmüş ve huysuzca konuşmuştu.
Albayın odasının önüne gelince aklımdaki herşeyi arka plana atıp kapıya vurdum.
Gir emri ile içeriye girdim. "Otur kızım."
Saygıdan ve ceza almak istemediğim için ayakta beklemeye devam ettim.
"Otur!"
Masanın hemen önündeki koltuklara oturup albayın konuşmasını beklemeye başladım.
"Görev erkene alındı. 2 saat içinde buradan çıkacaksın."
"Albayım görev tim ile beraberdi?"
"Bu gece Ecrin i değil Berzah'ı istiyorum. Duygularını bu odada bırakıcaksın ve odaya tekrar gelene kadar duygu istemiyorum. Anlaşıldı mı?"
"Anlaşıldı."
"Anlaşıldı mı dedim?"
"Anlaşıldı komutanım!"
Aklımdaki bütün herşey tek tek silinmeye başladı. Annem, abimler, Ilgız ve Acar. Her şeyi bi anda kafamdan çıkartıp odanın ıssız köşesine bıraktım.
Yerimden yavaşça kalkıp baş selamı verip hazırlanmaya gittim.
Yazardan
Görevler genç kıza hep nefes almak gibi gelirdi. Sanki 2 3 gün ara ile göreve gitmese ölecekmiş gibi hissederdi.
Şehir hayatına hiç bir zaman bağlanamazdı. Ona zor ve korkunç gelirdi. İnsan farkı işte. Bazı insanlara dağlar korkuç ve ıssız gelirken Ecrin e hayatın anlamı gibi gelirdi.
Dağlarda kendini dinlemeyi severdi. Sadece kendisi vardı çünkü. Düşünmesi gereken kimse yok.
Ecrin hem çok acımasız hemde bir çocuk gibi merhametli bir insandır. Görev esnasında bir bozkurda dönüşürken sevdiği ve masum insanların yanında bir kediden farksızdı.
Sözünü geçirmeyi severdi. Dediğim dedik birisiydi. Kesin çizgileri vardı. Kırmamak için binbir takla attığı anlar olmuştu.
En çokta dağda Berzah olmayı severdi. Uzun bir süre kendi özünü kaybetip, kana susamış vampir gibiydi.
Bir haftada bir sürü kamp patlatıp insan kurtarırdı. Döndüğünde ise kendini çok iyi hissederdi.
Temizlenmiş bir bebek gibi. Ne kısa ne uzun, belli bir süreye kadar huzurludurlar çünkü ne karnı açtır ne de kirli.
Ecrin eşyalarını iyice toparlayıp bir köşeye yığdı. Hızlıca duşa girip duş aldı.
Üstünü giyinip albayın odasına geri gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAH
Teen FictionOdaya doktor ve hemen ardından hemşireler girdi.Perdeyi kapatıp işlemlere başladılar.10 dakika geçmesine rağmen odadan ne çıkan vardı ne de odaya giren.Akar ailesi umutlarını kaybetmeye başlamıştı. Kapı açıldı sedye sedyenin üstünde beyaz bir çarşa...