Helloo yine ben. Nasılsınız? İyisinizdir inşallah. Bayramınız nasıldı? Bazılarımız et başında geçmiştir şvşxşvşxld. Neyse canlarım. Mutlu olun sizi üzmelerine izin vermeyin. Size iyi okumalarrr. Öpüldünüz:*
"Ilgız nerde?"
Herkesin kafası kaldırması bazılarının şaşırması bazılarının kaşları çatması bir oldu. Kimseden cevap gelmemesi ile durmadan odaya girdim. Ilgız odada uyuyordu. "Kızım?"
Elif hanıma dönüp baktım. "Nasılsıniz?"
"İyiyiz kızım ama biz senin cenazeni kaldırdık?"
"Düşmanlar çok olunca hortladım."
Herkes uzaylıymışım gibi bana bakmaya başladı. "Birileri sanırım rahatsız etmiş sizi doğru mu?"
"Evet yeniden geli-"
"Bakın burda kimler varmış."
Arkamı dönmemle yolda polise verdiğimiz adam olduğunu gördüm. "A tetikçi. Seni içeriye almadılar mı. Ben tipten kaybedip yine içeri girersin diye düşünmüştüm."
Sinirden kırmızıya dönüştü. Adamları üstüme yürümeye başladı. "Beyler hastanedeyiz. Hazır burdayken hoşafınızı çıkartırım sizin."
"Korkudan tehditlere mi başladın."
"Beni tanımıyorsun pis yaratık. Ben tehdit etmem uygularım."
Yarım saat sonra
7 tane adamı yere sermek normalde daha kolay olurdu. Ama adam mafyaymış amk.
"Beline baksak iyi olucak."
Sesim geldiği tarafa bakınca Akarlar dan biriydi. Belime kafamı döndürüp baktım. Lan ne ara kesildi bu. "Evde bakarım çok kötü değil."
"Mikrop kapar hadi gel."
Yazardan
Acar yerinden kalkıp Ecrin in önüne geçti ve yürümeye başladı. Aklından geçen bir sürü soru vardı. O kadar adamı nasıl yere serdi? Eğitim aldığı belli kim eğitim verdi? Neden bu kadar güze- kafasını sallayıp aklındaki düşüncelerden kurtulmaya çalıştı.
Ecrin toparlanıp Acar ın arkasından yürümeye başladı. Beline sancı girmesi ile derin nefes alıp durdu. "Yavaş mı yürüsen biraz. Yaralıyım."
"Pardon. Yardım ediyim dur."
"İst-"
Ecrin cümlesini tamamlayamadan 4 büyük adımla yanına gelmiş olan Acar tek hamlede kucağına aldı. Ecrin şikayet etmeden yerine yayıldı.
Genç adam yerine yerleşen kadına bakıp burnundan nefes vererek güldü.
Acar acil kısmına geçip Ecrin i sedyenin üzerine bıraktı. Pansuman yapmak için hemşireye döndü. "Pansuman için malzeme getirir misin?"
"Hemen hocam."
Gözleri kocaman açılıp şaşıran genç kadın "Doktor musun?" diye sordu.
Acar kafa sallamakla yetinince muhabbet bitti. Kesik belinden başlayıp sırtına doğru gidiyordu. Hemşire malzemeleri getirdiği gibi bırakıp gitti. "Gömleğini çıkartır mısın?"
Ecrin gözlerini irileştirip Acar a yaklaştı. "Irzıma mı geçicen?"
Arkadan kafasına yediği darbe ile kafasını çevirip Ali ile göz göze geldi. "Ne vuruyorsun it."
Ali omuz silkip bir daha vurdu. "Elini de kolunu da si-"
Öksürük sesi ile önüne döndü. "Üstünü çıkarman lazım. Pansuman yapıcam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAH
Teen FictionOdaya doktor ve hemen ardından hemşireler girdi.Perdeyi kapatıp işlemlere başladılar.10 dakika geçmesine rağmen odadan ne çıkan vardı ne de odaya giren.Akar ailesi umutlarını kaybetmeye başlamıştı. Kapı açıldı sedye sedyenin üstünde beyaz bir çarşa...