22.bölüm

796 49 10
                                    

Hello. Geç geldi biraz ama geç olsun güç olmasın. İyi okumalarrr. Öpüldünüzzzz:*


"Görev arkadaşıyız."

Ali bana dönüp gözlerini kıstı. Sonra anlamına gelen saç oynama kuralımızı yapıp Çiçeğe baktım.

"Hm anladım. Şey biz biraz farklı tanıştık."

(şimdi bacılar ve hacılar ben Ecrin ve abileri arasındaki yaş farkını söyledim mi hatırlamıyorum ama yeni güncelleme 4 yaş. Neyse devam)

6 yıl önce yazardan

Yeni atanan Emir karargaha girer girmez komutanı ile konuşup albayın odasına gitti.

"Albayım izniniz olursa ailem merak etmiştir onları arayabilir miyim?"

"Tabi oğlum. Tim deki arkadaşların bahçededir. Komutanın odanı söyler."

"Emredersiniz komutanım."

Selam verip odadan çıktı Emir. Bahçeye çıkıp kardeşini aradı.

"Abi!"

"Meleğim. Nasılsınız? Ilgız nasıl? Gelen giden yok dime?"

Gelen gidenleri yoktu ki. Tek gelen babalarıydı o da sayar söver biraz döver giderdi. Hep kendini öne atardı Emir ama şimdi o yoktu.

"Yok abim merak etme sen bizi. E nasıl oraları? Tanıştın mı birileri ile?"

"Yok tanışıcam birazdan. Nihan napıyo?"

"Sorma şu kadını ya. Sevmiyorum ben onu."

Emir sesli gülüp devam etti.

"Yengen o senin. Şaka maka hala soruyo mu beni ya. Geçende evine gidip bizden olmaz dedim, ben idare ederim diyo."

"Abi dün sabah geldi eve. Nerde abin dedi bende biliyosun uykuluyken yalan söyleyemiyorum, Mardin de dedim. Gösteririm ben ona dedi."

"Tamam canımın içi ben hallederim sen iyi bak kendine. Kapatmam lazım şimdi."

"Tamam abicim. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Emir telefonu kapatıp yeni katıldığı Timin yanına gitti.

"Mevkin ne?"

"Asteğmen komutanım"

Herkes birbiri ile tanışıp muhabbet etmeye başladılar.

"Emir komutanım kapıda bi kız sizi soruyor. Nişanlınız olduğunu söyledi."

"Nişanlım mi?"

"Evet komutanım."

"Ben nişanlı değilim. Yani nişanlım yok. Yanlışlık vardır."

"Emir Mete Demir siz değil misiniz komutanım?"

"Evet."

"Kapıdakı kadın 'Emir Mete Demir in nişanlısıyım' dedi."

"Adını söyledi mi?"

"Nihan dedi sanırım."

"Tanımıyorum."

Tanıdığını söyleseydi ve o kız içeri girseydi bütün karargahı ayağa kaldırırdı.

"Tamam komutanım."

Diğer bir yanda karargahın doktoru Çiçek eski nişanlısı ile uğraşıyordu. Telefonlarla aranmış bir kaç kez evine zorla girmişti nişanlısı.

BERZAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin