Çok uzun zamandır yazamadım kusura bakmayın sınav haftamdı 3 hafta sürdü anca kendimi toparlayıp yazabildim . Umarım beğenirsiniz. İyi okumalarrr. Öpüldünüzzzz:*🍔
🍟
🍔
🍟
🍔
🍟
🍔
🍟
🍔
🍟
🍔
🍟
🍔
🍟
Helikopter çağırmak için biraz uzaklaştık.
Kurt koordinatları atıp yanıma geldi. Ya da gelmeye çalıştı.
Bi anda gelen kurşun sesi Kurt'un önüme düşmesi ile ne yapacağımı şaşırdım. Soğuk kanlılığım kardeşim vurulana kadarmış.
2 hafta sonra
I:"Abla. Abla kalk gözlerini açtı."
Ilgız ın sesi ile uyanıp ayağa kalktım. Biraz hızlı kalkmam ile gözlerim karardı.
Yerimde bir kaç saniye durup kapıya ilerledim. Hastane koridoruna ulaşıp yürümeye devam ettim.
Koridor sonundaki odanın camından içeriye baktım. Gözlerini açmış etrafına bakınıyordu.
Nerde olduğunu anlamadı sanırım. Yavaşça gözlerini cama çevirdi. Elimi kaldırıp gülümsedim.
Bi anda kaşrını çatıp sol eline baktı. Sonra tekrar bana.
Hayır hayır lütfen aklıma gelen olmasın. Yarabbim yalvarırım öyle bişey olmasın.
E:"Doktor. Doktor yok mu?"
Çıldırmış gibi bağırırken koridora koşarak doktor hemşire ve Acar girdi. Doktor içeriye girip kapıyı kapatmasıyla Acar a sarıldım.
Kapı açılana kadar sarılı kaldı kollarım. Kapı açılınca istemsiz iki yanıma düşüp hızla arkamı döndüm.
E:"Kardeşim. O iyi dimi? Bir sıkıntısı yok değil mi? Bişey söyleyin artık."
Kapıyı açıp kenara çekildi. Hızla içeriye girdim. Gözleri kıpkırmızı olmuş bir Alp beklemiyordum. (Kurt un ismini söyledim mi hatırlamıyorum. O yüzden ismi artık Alp lflcşxl)
Hızla yanına koşup sarıldım. Sağ elini kaldırmaya çalışınca acıyla inledi .
E:"Şş sakin ol."
A:"Ecrin."
E:"Söyle kardeşim."
A:"Beni öldürsünler ama meslekten ayırmasınlar Ecrin. Ben yapamam. Ben hiç normal yaşamadım. Şimdi de yapamam."
Konuştukça gözleri kızardı. İçim acıyordu. Elini tuttum sımsıkı. Doktora döndüm sonra.
E:"Fizik tedavi ile düzelmez mi Doktor bey?"
D:"Kesin bişey söylemek çok zor Ecrin hanım. Ama bir çok imkan ve ihtimal var. Bu biraz da Alp beyin iradesine ve hırsına bağlı."
Alp e döndüm neşeyle. "Bak ihtimali var diyor. Her gün gidicez fizik tedaviye. En kısa sürede çok iyi olucaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAH
Teen FictionOdaya doktor ve hemen ardından hemşireler girdi.Perdeyi kapatıp işlemlere başladılar.10 dakika geçmesine rağmen odadan ne çıkan vardı ne de odaya giren.Akar ailesi umutlarını kaybetmeye başlamıştı. Kapı açıldı sedye sedyenin üstünde beyaz bir çarşa...