Her an bişey olabilecek gibi oturuyorum.Neden mi?Çünkü karşımda Emre'ye ters ters bakan 3 5 kişi var o yüzden.Evet hepsi ailem.
Aile kelimesi benim için çok uzak bi terim.Benim tek ailem ablamdı.O büyüttü beni.Babam bize vurmaya bayılırdı.Ablamın anlattığına göre bi tane abimiz varmış.Ama bizi korumaya çalışırken kendi canından olmuş.Ablam anlatırken bile gözleri parlardı.Anlatırken hep kahramanım diye anlatırdı.
"Yavrum duyuyor musun?"
Aniden gelen sesle kendime geldim."Ha efendim dalmışım ya."
"Düğünde açık bi şey giyme anneme söylesem de dinlemez.Kısa ve açık bişey almak isterse beğenmedim dersin olur mu?"
"Sizi anlıyorum ama kesin bişey söyleyemem daha çok var zaten.Yaklaşınca düşünürüz onu."
Onları anlıyorum daha önce hiç kız kardeşleri olmadı ama bu hayatıma karışma izni vermez onlara.
"Beyler sizi anlıyorum ama Ilgız'ın daha önce hiç kimse tarafından kıyafetleri sorgulanmadı.Sıkmanızı tavsiye etmem."
"Ablanda mı karışmıyordu?"
Gelen soruyla biraz düşündüm ama hayır.Ablam karışmaz etrafta bana farklı bir şekilde bakanlarla bizzat kendi ilgilenirdi.
"Hayır ablam karışmıyordu.Etrafta bana bakanlara veya laf atanlara karışırdı.Ve pek hoş bi karışma değildi."
Acar abimin dudağının bi yanı kıvrıldı.Hadi koca adam gülebilirsin.Başarabilirsin.
"Noldu neden o kadar dikkatli bakıyorsun?"
Hadi ama yakalandım mı?Yani bekliyordum ama bu kadar çabuk değil.
"Acaba gülmeyi biliyor musun diye."
Yine dudağının kıvrılmasıyla göz devirip önüme döndüm.Pastamdan son yudumumu alıp bıraktım.
"Pastamın kalanını satıyorum isteyen?"
Herkes birbirine bakarken Emre ve Baran abi bi anda saldırmaya başladı.Bu yemek değil bu direk saldırmak.
"Yavaş mı olsanız biraz."
Barın abi enselerine vurup durdurdu.İkisi de çocuk gibi heryerleri batmış ve dudak büzmüşlerdi.
"Yavaş yiyin boğulacaksınız."
Baran abi bi anda yanaklarımı sıkmaya başladı.
"Oy sen beni mi düşündün?Nerdeymiş benim kardeşim?Ah burdaymış."
Sonunda burnumu öpüp arkasına yaslandı.Ben hala donuk bir şekilde duruyorum.O az önce beni bebek gibi mi sevmişti.Şey ben bebek gibi sevilmeyi çok severdim.
"Kız dondu lan."
"Ilgız bebek gibi sevilme şekline bayılır.O yüzden bi anda şaşırdı."
Baran abi yanıma oturup hem saçlarımla hem yanaklarımla oynamaya başladı.Önceden olan uykum saçlarıma dokunulduğu için iyice artarken yavaştan gözlerimi kapatmaya başladım.En son bacaklarıma hafif bir esinti gelmesiyle kendimi iyice saldım.
Boğazımdaki susuzlukla gözlerimi açtım.Saat 4 olmuş be.Ben sabah oldu sanmıştım.Ne kadar susuzda olsam kalkıp almak çok zor geliyo.Dışarda hafif yağmur yağıyor.Sesi ile iyice mayışıp gözlerimi tekrar kapadım.
"Ilgız hadi güzelim kahvaltıya."
"Lütfen 5 saat daha."
"Olmaz güzelim hadi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAH
Teen FictionOdaya doktor ve hemen ardından hemşireler girdi.Perdeyi kapatıp işlemlere başladılar.10 dakika geçmesine rağmen odadan ne çıkan vardı ne de odaya giren.Akar ailesi umutlarını kaybetmeye başlamıştı. Kapı açıldı sedye sedyenin üstünde beyaz bir çarşa...