הבוקר שלמחרת אפוף חששות , כמעט וניתן להרגיש באוויר את הפחד והאימה התוקפים את גופי כשאני מביטה בזעזוע בדמותי הנשקפת במראה השבורה .
עיניי נפוחות ושפתיי הסדוקות איבדו את צבען הדק , לחיי הצבעו לבן כקיר וצווארי מעוטר בסימני חניקה סגולים ואדומים .
אני נאנחת בשקט , שואפת כמה אוויר נקי אל ראותיי כמה שרק אוכל ועושה את הצעד הראשון אל עבר המקלחת הקפואה שלא נטלתי אמש ." לעזאזל !"
אני גונחת בשקט ופולטת נשיפת אוויר רוטנת ונוקשה . המים הקפואים נשפכים על גופי ללא הכרה , מרטיבים כל מקום כאוב ומותירים אותי פגועה אף יותר .
שערי גולש על גבי יחד עם שלל טיפות קרות , גורם לי להתנשף ברעד כשהן זולגות במהירות ומקפיאות אותי עד מוות .
אך על אף המקלחת הנוראית שגונבת את גופי מנשמתי , אני לא מצליחה שלא לחשוב על ליל אמש . לא יכולה שלא לחשוב על העובדה שלוקה שיקר לכולנו במצח נחושה , לכל הרוחות .
הכעס שנאגר בי אתמול מחלחל בכל עצם ווריד שבתוכי , איך לעזאזל הוא חשב להחזיר את כל הכסף הזה לג'ייקוב ואית'ן ?
למה הוא לא מוכן לומר את האמת במקום לשקר ולקבוע על כולנו אבדון נוראי ?
ידי מכבה את זרם המים ובצעדים מהירים וקטנים אני גונבת את המגבת השחורה שלי מעל המסמר הקטן שתקוע הקיר וממהרת להתנגב .כל הלילה כמעט ולא הצלחתי לעצום עין עד שלוקה הגיע להעיר אותי בטענה שהמשמרת שלי מתחילה בעוד רבע שעה . לכל הרוחות אני אובדת עצות . אני לא מסוגלת אפילו להסתכל לתוך עיניו מבלי להרגיש שנאה , בלבול , כאב וחוסר הבנה משווע אודות צעדיו .
ולפני שתמהרו להאשים אותי , בדקתי את מה שאית'ן אמר ואכן נקבעו שני קרבות במשך תחיל השבוע הקרוב , אחד לאן ואחד לג'ורג' הקטן שאפילו כתוב וקרוא כמעט אינו יודע .
היריבים בזירה לא הולכים לרחם על אף אחד , גם לא על ילד קטן בן שש , הם הולכים לרצוח כל מי שרק יעז להילחם נגדם .אני מנקה את ראשי מן המחשבות המצמררות ומתרכזת בתוכנית אשר הגיתי לעצמי בשעות הקטנות של הלילה בהן חיפשתי את אחד מצעיפיי הישנים שייסתירו את סימני החניקה של אית'ן עליי .
בכל הספרים שקראתי בכל שנותיי , והם מעטים אומנם , הגיבורה בסיפור תמיד השתמשה באיפור או חולצות בעלות צווארון קטן ומסודר אך לי אין לו את זה ולא את זה , כל שיש בידי הוא צעיפו של צ'אד שלא ראיתי שנים והבחילה עולה בגרוני כשאני חושבת על כך .
אך בלית ברירה אני כורכת אותו סביב צווארי לאחר שהתלבשתי במהירות מקפיאת חושים ופניי שוב משתקפות דרך המראה השבורה .היום הגיע היום , היום בו דונאטו ואני אמורים להיפגש ולשם שינוי לא בכדי לנקות או לזרוע פצעים אחד על השנייה . אלא בשביל מטרה שונה קצת יותר , אולי לדבר אולי אפילו קצת להכיר ולשכוח מהכאב .אני נאנחת בחוסר אונים ומושכת בשערי לאחור בזמן שאני מסרקת אותו במהירות מקפיאת חושים .
במקום לצאת עם דונאטו , אצא לעוד משמרת כפולה ומתישה אצל מרקוס , אחרת לא אכול להוציא את התוכנית שלי לפעול - לשלם על קרבו של ג'ורג' ולהילחם את בקרב של אנסטסיה במקומה .
לעזאזל עם לוקה לפעמים ושיגעון הגדלות שחל בראשו .
YOU ARE READING
דאונטאון - downtown
Misterio / Suspenso"הבית הוא אינו המקום בו אתה חי, אלא המקום בו מבינים אותך." ( כריסטיאן מורגנשטרן ) דאונטאון , מי לא שמע על האגדה האורבנית ושכוחת האל שיש למקום הזה להציע . המקום הגדול הנמצא מתחת לאדמה בין שלל רציפים וקרונות , שם מתגוררים להם עשרות אנשים עם עבר , הוו...