Rozdział 28

75 4 2
                                    

3 miesiące później

Od tygodnia jestem z powrotem w domu. Zaczęła nam się teraz miesięczna przerwa od studiów. Jeśli chodzi o Mj, to jest okej. Czasami rozmawiamy przez telefon, przed wyjazdem spotykaliśmy się i rozmawialiśmy i widzę, że jest już lepiej. Jeśli chodzi natomiast o Ned'a, nikt nie wie w dalszym ciągu co się z nim dalej stało. Nikt nam nie chcę nic powiedzieć i nikt niby nie wie, gdzie on jest. Ostatnio wpadłem na pewien pomysł, który jest związany z Mj. Jest on lekko ryzykowny ponieważ może on z jednej strony pogorszyć naszą sytuację, ale z drugiej może polepszyć. Do tego czasu nie mieliśmy takiej poważniejszej rozmowy o tym co się stało i postanowiłem pójść do niej przed zamknięciem kawiarni i powiedzieć jej to co miałem powiedzieć przy naszym pierwszym spotkaniu po tym, gdy Mj jeszcze mnie nie pamiętała. Od tamtego momentu dalej noszę ze sobą tą kartkę, nie wiem w sumie czemu, ale dzisiaj się przyda. Gdy zbliżała się godzina zamknięcia, wyszedłem z domu i kierowałem się do kawiarni, gdzie pracuje Mj. Gdy zobaczyła mnie przez szybę, wyglądała na zdziwioną, ale też na szczęśliwą przez co wystraszyłem się, że to zniszczę. Wszedłem do środka trzymając tą kartkę i zacząłem.
- Cześć, nazywam się Peter Parker i... - Przerwałem na chwilę i na nią spojrzałem. Było widać, że wie co się dzieje.
- I pewnie mnie nie pamiętasz i zabrzmi to dziwnie, ale kiedyś byliśmy razem i bardzo cię kocham i tak jak chciałaś, chciałbym ci po prostu opowiedzieć to, co się stało, co nas rozdzieliło. Chcę, żebyś wiedziała, że zrobię wszystko, żebyś sobie przypomniała o mnie... - Powiedziałem ze łzami w oczach. Po tym spojrzałem na Mj, która również ze łzami w oczach mnie przytuliła.
- I udało ci się. - Powiedziała przez łzy i przytuliła mocniej.

--------------------------------------------------------------

Wreszcie udało mi się wstawić długo wyczekiwane rozdziały. Teraz będę się starać wstawiać rzeczywiście co tydzień albo częściej, więc mam nadzieję że wam się spodoba i że nowe również wam się podobają.

Forgotten love - Peter & MjOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz