Rozdział 14

140 16 9
                                    

Ze snu obudził mnie nagle Matt.
- Ej Peter wstawaj. Mamy 10 minut do zajęć. - Powiedział pośpiesznie.
Gdy to usłyszałem to zacząłem się szybko ogarniać. Gdy zostało około dwóch minut to biegliśmy szybko do sali wykładowej. Na szczęście zajęcia się jeszcze nie rozpoczęły, ale wszyscy wraz z profesorem już byli.

Mj pov

Gdy przyszliśmy już z dziewczynami do klasy, to czekaliśmy na resztę.
- Betty, a co jeśli to on? - Powiedziałam.
- To nie on, spokojnie. - Powiedziała.
W trakcie czekania odwróciłyśmy się do tyłu i rozmawialiśmy z resztą, gdy nagle usłyszałam głos profesora.
- Oj Parker pierwszy dzień, a już się prawie spóźniłeś. - Zaśmiał się profesor.
Gdy to usłyszałam to zamarłam.
- Betty odwróć się powoli tak, żeby nie było nas widać. - Powiedziałam.
- Czemu, co się stało? - Spytała.
- To on! - Powiedziałam.
- Jak to on. Wyglądał zupełnie inaczej na tym zdjęciu.
- Może dlatego że było sprzed roku? A on się zmienił dosyć mocno. - Powiedziałam.
- Dobra, bądź spokojna. Będzie wszystko dobrze.
- Klaso, proszę o uwagę! Oto nasz nowy uczeń Peter Parker. - Powiedział profesor.
Gdy Peter szedł do ławki to widziałam że na mnie zerkał, czyli już się dowiedział, że tu jestem.

Peter pov

- Oj Parker pierwszy dzień, a już się prawie spóźniłeś. - Zaśmiał się profesor.
Gdy po tym spojrzałem na klasę, to zobaczyłem jak jakaś osoba po usłyszeniu tego zaczęła się dziwnie zachowywać. Wiedziałem, że to Mj.
- Klaso, proszę o uwagę! Oto nasz nowy uczeń Peter Parker. - Powiedział profesor.
Gdy szedłem do ławki, to zobaczyłem kątem oka Mj. Wyglądała na zagubioną jakby nie wiedziała co zrobić...

Forgotten love - Peter & MjOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz