XII.

6.8K 434 3
                                    

Draco se rozvaloval na sametové posteli jako král, v duchu si přehrával odpolední scénku. Úder do Choina obličeje. Znovu a znovu. Zasloužila by si jich nejméně sto, za to, co o Hermioně řekla, ale Draco uznal, že jeden bude její načančané tvářičce bohatě stačit. I když bylo ubližovat dívkám pod jeho úroveň. Malfoyové prostě holky nemlátí...až na jisté výjimky...Z hlubokých myšlenek ho vyrušilo prásknutí.

,,Fairy!" Urychleně shodil nohy z postele, bledou rukou uhladil své platinové vlasy.

,,Zeptala ses jí?"

,,Ano, pane, jak jste mi řekl."

,,A co odpověděla?" Hořel zvědavostí, přesto si nebyl úplně jistý, jestli chce odpověď znát.

,,Paní začala tím, že jste...jste...že...."

,,A něco dalšího?" Nemilosrdně ji přerušil. Úsměv mu pohasl, ale pořád v jeho očích zářila ta malá jiskřička naděje.

,,Ano. Prý jste se změnil. Jinak se tváříte, chováte a prý je dobře, že se už nebavíte s panem Crabbem, a panem Goylem." Po tváři se mu rozlil ten samý úsměv, který před chvilkou uhasil. Všímá si ho. Alespoň trochu.

***

Hermiona rázovala po dívčí ložnici. Ginny ji znuděně pozorovala. Vyhlídka na týden školy jí (na rozdíl od Hermiony) dokázala pěkně zkazit náladu. 

,,Ale no tak, určitě přijdeš na to, kdo se tě na to ptal, i kdybys měla na Fairy použít Cruciatus."

,,Neblázni!" Chytla se za střapatou hlavu. Do hlavy se jí okamžitě vloudila představa kvílející skřítky.

,,Hermiono, prosím, neruš." Parvati křečovitě svírala učebnici bylinkářství, očividně hltala každé slovo.

,,Takhle Nevilla nesbalíš." Rýpla si Ginny. Na tvář se jí vloudil jízlivý úšklebek.

,,Nech toho! Profesorka Prýtová chce na konci studia věnovat nejlepšímu studentovi a studentce květy Mólie*. Prozradila mi to Padma a to, jak začneme do nového pololetí má na to velký vliv. Jen z těchto květů se dá uvařit nejlepší nápoj lásky, ale jsou velice drahé a velmi těžko sehnatelné..."

,,Blbost! Nejlepší nápoj lásky je přece Amorův šíp!" Vykřikla Hermiona.

,,To už je minulost! George se omylem prořekl s tím, co dávali do svých nápojů lásky a proč byly tak účinné." Teď byla na řadě s údivem Ginny. Rychle to ovšem zakryla. Nevěřila Parvati ani slovo...zrovna profesorka Prýtová...

,,A to si myslíš, že těch sedm let, co jsi nic nedělala, doženeš za jeden večer?" Parvati měla zřejmě na jazyku obzvlášť škaredou nadávku, ale ať to byla jakákoliv, spolkla ji a pokračovala v četbě.

* Je to taková zajímavá kytička, kterou jsem našla na českém Pottermore...představuji si to jako černý durman obecný...

Tak si užijte víkend.

ADL

OtravaKde žijí příběhy. Začni objevovat