XIV.

6.5K 427 5
                                    

,,Tak už klid...klid....a teď nám řekni, co se stalo." Padma Patilová seděla na Ginnyiné posteli, z očí jí proudem tekly slzy, tvářila se, jakoby do ní uhodilo a očividně ze sebe nebyla schopná vypravit jediné smysluplné slovo. Její věrná kopie Parvati ji objímala kolem ramen, ostatní dívky seděly v hloučku kolem ní. Padma polka.

,,Cho...ona..." Opět upadla do pláče, zmítala se ve vzlycích.

,,Co je s ní?" Ginny začínala být netrpělivá. Milovala, když mohla být se svými kamarádkami, ale nesnášela ubrečené holky i pláč obecně.

,,M...mrtvá!" Padma se zase topila v jezeře svých slz.

,,Počkej, takže Cho je...?" Skupina se dočkala trhavého přikývnutí.

***

Dívčí tělo, ležící na podlaze. Kolem kaluž rubínové krve, jež vytekla z pořezaných cév na levém zápěstí. Černé vlasy se v ní smáčí, zelené pyžamo už také není úplně zelené. Čokoládové oči má zavřené, jakoby spala. Vždyť vlastně spí, ale navždy...

***

,,Draco, vstávej!" Blaisovy ruce třásly Dracovým bezvládným tělem. Konečně.

,,Co se děje?" Promnul si stříbrné oči. Po zádech mu stále stékal ledový pot. Ten sen byl tak živý.

,,Je to děsná zpráva, takže bude lepší, když ti ji řeknu rychle. Zatni zuby." Draco na Blaise jen vyjeveně zíral.

,,Cho našli ráno na podlaze v kaluži krve, pochopitelně mrtvou-podřezala se. Nějakým způsobem se taky domákli, že byla od plesu pod vlivem mizerně provedené kletby Imperius, kterou na ni seslal Crabbe. Chtěl, aby s ním šla na ples, ale ona ho odmítla. Tak na ni večer před plesem seslal kletbu, ale nepovedla se mu. Proto se Cho chovala tak divně."

,,Počkej, takže z toho obvinili Crabba?" Začínal být zmatený. Blaise se posadil do tureckého sedu, naproti němu.

,,Jo, sám se jim přiznal. Ale spíš bych tipoval, že se budeš ptát na ni."

,,No..." Rozpaky přišly dřív, než Draco očekával.

,,Každopádně s tebou teď chtějí mluvit nějací maníci z ministerstva, to víš, sebevraždy se v Bradavicích nepáchají každý den."

***

Do prázdné učebny vstoupila tmavovlasá dáma ve středních letech. Na vysokých podpatcích doškobrtala k židli, připravenou pro její ministerské pozadí. Už od pohledu bylo znát, že se nehodlá z ničím párat a chce to mít rychle za sebou. Tito lidé většinou nebývali dobří v nitrozpytu-to Dracovi hrálo do karet.

,,...Pane Malfoyi, všiml jste si nějakých podezřelých změn v chování slečny Changové?"

,,Ani ne, nechodil jsem s ní nějak dlouho, takže jsem ji neměl čas pořádně poznat. Předtím jsme se téměř vůbec nestýkali." Úřednice se mu přísně zahleděla do očí. Zřejmě v nich nenašla nic, co by jeho tvrzení vyvracelo a tak pokračovala.

,,A nevíte, jaký měla k tomuto činu motiv?"

,,Roger Davies."


Kapitolu bych chtěla věnovat: kamilině1997, Nicolette149 a Hermioně123 (teď doufám, že jsem to napsala správně :D), protože jejich votes mě podporují v tom, psát dál. Takže díky, holky (jste holky, že jo? :-))...Jinak příští kapitolka bude docela zajímavá...a bude snad zítra....

ADL

OtravaKde žijí příběhy. Začni objevovat