Bölüme başlamadan önce oy ve yorum atmayı unutmayınn. Keyifli okumalaar<3
***
"Baba, siz nasıl evlendiniz." dedi küçük Alvina merakla. Babası Alvina'yı gülerek kucağına aldı. "Severek evlendik kızım, ben anneni gördüm çok aşık oldum." dedi güzeller güzeli karısına bakarak. "Yaa,bana da aşık olurlar mı?" dedi Alvina merakla. "Tabi olurlar kızım, sen büyü." dedi babası Alvina'yı kucağından indirerek. "Kahvaltı hazır." Alvina annesinin seslenmesi ile koşarak kahvaltı sofrasına oturdu. "Anne biliyor musun babam sana ilk görüşte aşık olmuş." dedi Alvina çatalını patatese batırarak. "Bilmez olur muyum, bende ona aşık oldum" dedi annesini sofraya gelen kocasına gülümseyerek.
"Ben de büyüyünce herkesi kendime aşık edeceğim ve evleneceğim, belki ben gibi güzel çocuğum olur." dedi Alvina gülerek. Alvina, 6 yaşındaydı ama yaşına göre o kadar olgun davranıyordu ki dışarıdan gören insanlar hayret ediyorlardı. "Ben verecek miyim acaba benim prensesimi." dedi babası gülerek. "Yaa ver baba ver belki bende çok aşık olurum siz gibi." dedi Alvina dudağını büzerek. "Şaka yapıyorum kızım, sen ilk önce büyü mesleğini eline al kime aşık olacaksın onu da görürüz inşallah." dedi babası üzülerek. "Yaa baba neden ölecek gibi konuşuyorsun ki." dedi Alvina ağlayarak. "Aaa ağlama kızım baban şaka yapıyor sana." dedi annesi durumu düzeltmeye çalışarak. "Ben sizi çok seviyorum lütfen ölmeyin." dedi Alvina ve sofradan kalkıp annesine ve babasına sarılıp odasına doğru koşmaya başladı.
Aynanın önünde tekrar tekrar dönüp hayranlıkla kendime baktığımda babaannem dolu gözlerle bana bakıyordu.
-Ay benum bal kizum. Babaannesinin yavrusu. dedi babaannem eliyle omzuma vurarak. Halam da aynı şekilde bana sarıldığında acı bir şekilde gülümsedim.
-Canım kızım. Dolmasın o güzel gözlerin. Bizde senin aileniz baban da annen de seninle gurur duyardı. Üzülme güzelim benim. dedi halam gülümsemeye çalışarak.
-Offf duygusal konuşmalar yapmayın lütfen dedemi hazırladım oldu jileeet. dedi Selin gülerek. Dedem odaya girdiğinde zayıf bedenindeki takım elbise o kadar karizma gözüküyordu ki masmavi gözleri ile ışıltı saçıyordu.
-Oy sipa büyudun de evlenecesun da. Gel bakayim buraya. dedi dedem elini uzatarak. İlk önce dedeme sarılıp sonradan elini öptüğümde odada bir sessizlik oluştu.
-Daha düne kadar kafamızı yiyordu gidiyor şimdi dede. Bak yine biz kaldık. dedi Selim dedeme yalakanarak.
-Of hepimiz toplandık burada geçin içeri bir deneme falan yapalım. Gelirler şimdi. dedi Selin telaşla.
-Ben Acar'ı arayayım. Geliyorum hemen geçin siz. dedim telefonu elime alarak. Herkes odadan çıkıp salona gittiğinde Acar'ın numarasını tuşladım. Telefon birkaç dakika sonra açıldığında arkadan gelen hışırtı sesleri ile yüzümü buruşturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN NEFESİ
ЧиклитBazı şeyler vardır ki, zorunda kalırsınız. En sevmediğiniz insanlara muhtaç olursunuz. Bazen hiç umut etmediğiniz insanlar sizin hayatınızın bir parçası olur. Hep, en sevdikleriniz tarafından parçalanırsınız. Oysa en son çürüyen organ kalp değil mid...