30. Bölüm: "Lunapark"

74 6 12
                                    

Bölüme başlamadan oy ve yorum atmayı unutmayınn<3

Multimedya: Alvina Karaca.

***

Önümde duran valizden kısa bir etek çıkardığımda yüzümü buruşturdum. Garibim bu eteği bu kıza kim aldı, zevksiz. Kendi kıyafetimi seçmiş hazırlamışken Nazende için hâlâ birşey bulamamıştık. Elime aldığım kıyafetler hiçbir şeye uymazken gözüme çarpan bebek mavisi bir elbise ile gülümsedim. İşte buldum!

-Bak Nazende bu nasıl bebeğim? dedim elimdeki elbiseyi Nazende'ye göstererek.

-Alviiş bu çooook güjeeel. dedi Nazende hayranlıkla. Böyle konuşması beni daha da güldürürken elbiseyi yere bıraktım. Nazende 5-6 yaşlarında bir kız çocuğuydu ama bazı harflere hâlâ dili dönmüyor gibiydi. Tekerleme okumak en iyisiydi. Biliyordum yani.

Çıkardığım elbiseleri geri yerine koyarken valizi kapatıp dolabın kenarına koydum. İlk kendi kıyafetlerimi giymek için yatağın üzerineki siyah kısa tişörtümü ve beyaz kot şortumu elime aldığımda hızlıca üzerime geçirip saçlarımı yukarıdan topladım.

-Şimdi seni giydirelim güzellik. dedim elimdeki mavi elbiseyle Nazende'nin yanına giderek.

-Alviş çok güjel oldun bende böyle oluy muyum? dedi Nazende kollarını yukarıya kaldırarak. Bunu fırsat bilip tişörtünü de üzerinden çıkardığımda elbiseyi kafasından içeri geçirdim.

-Olursun tabi hatta daha güzel olursun. Şimdii saçlarını yapalım gel bakalım. dedim Nazende'yi küçük makyaj koltuğuna oturtarak. Elimdeki maşayla Nazende'nin uzun sarı saçlarını yapmaya başladım. En son masamın üzerinde duran kurdeleyi de saçına sabitlediğimde hızlıca resmini çekip gruba girdim.

Siz: Görümcemin kızına bakar mısınıızz? Acar'ın göz bebeği Nazende.

Açi: İnanmam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Açi: İnanmam. Bu çok tatlı birşeyy.

Kero: Anneanneme gösterdim yeni gelini sandı garibim.

Açi: Bu arada görümcem derken Cansu olmadığına göreeee

Siz: Ay evli görümcem geldi. İki görümcem var Allah kem gözlerden saklasın çok iyiler.

Kero: Nazende nasıl isim kim koymuş bu kadar güzel kıza bu ismi

Açi: Niye mis gibi isim işte tatlı kuş bu ya yerim ama.

Kero: Çok konuşma kapıya çık.

Siz: Arkadaşlar ben aradan çekiliyor ve saçlarımı taramaya gidiyorum. Malum gezmeye çıkacağım da.

Kero: Benim yerime de gez lütfen ben evden çıkamıyorum.

Açi: Benim evimden çıkamıyorsun yalnız!!!!

ÖLÜMÜN NEFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin