12. Bölüm: "Kalp Kırıklıkları"

106 9 0
                                    

Bölüme başlamadan oy ve yorum atmayı unutmayınn<3

Bölüm şarkısı: Vals

Bu şarkı o kadar hoş ve Alvina'yı anlatan bir müzik ki anlatamam. Gerçekten bu bölüme de o kadar uydu ki çok güzel bir müzik dinlemenizi şiddetle öneririm. Keyifli okumalaar ve dinlemeler<3

***

-Şimdi süre 3 dakika, en fazla bilen kazanır. dedi Cansu heyecanla.

Yanımda duran Acar sıkıntıyla oflarken gülerek yüzüne baktım. Eh tabi Acar'ı ikna etmek kolay olmamıştı. Baya ısrar etmiştim ve o da güya sevgilisini kırmamak için oynamayı kabul etmişti. Şimdi ise gruplar haline ayrılmıştık. Akın çok ısrar ettiği için Açelya ile takım olmuştu. Her ne kadar Açelya istemese sinirlense bile kırmamak için kabul etmişti. Cansu ile de Kerem grup haline gelmişti. Son olarak ise Acar ve ben takımdık.

-Evet ilk biz başlıyoruz. dedi Akın tabu kartlarını eline alarak. "Şimdi ben çok yakışıklı bir şekilde anlatacağım. O güzel kulağın ile dinle leydim."

Açelya sinirle göz devirirken Akın'ın karşısına geçip şakaklarını ovuşturdu.

-Başla hadi. dedi Açelya sinirle. Akın stresle kelime anlatmaya çalışırken birden kendini yere attı.

-Son 3 saniye. dedi Cansu kahkahalara boğulurken. "Ve bitti."

-Ya offff. Aptal mısın ya ağzımı bozduruyor tövbe yarabbim. Bir tek kendini yere attın ve bağırdın. Başka yaptığın bir şey yok. dedi Açelya sinirle. Akın zorla ayağa kalkarken Acar ensesine tokatı geçirdi. Akın acıyla inlerken konuşmaya başladı.

-Nayırr herkes üstüme geliyor nolamaz. Vallahi atlarım şuradan aşağıya, hastaneye yetiştireyim derken kalp krizi geçirirsiniz.

-Amma abarttın tamam tamam. Hadi sıra sizde. dedi Kerem Acar ile bizi göstererek. Ay acaba Acar bilecek miydi?

-Oğlum benim bildiğim tabu normal oynanır. Biz neden kulaklık takıyoruz. dedi Acar Akın'ın kulağına takmaya çalıştığı kulaklığı elinden alarak.

-Of abi itiraz etme işte. Biz böyle oynuyoruz. dedi Cansu ve kulaklığı Acar'ın kafasına geçirdi. Süre başladığında telaş ile Açelya'nın uzattığı kağıttan kelimeye baktım.

Seksek

-Sek sek. dedim heceleyerek. 'Ne' bakışı attı Acar kaşlarını çatarak.

-SEKSEK. dedim sesimi yükselterek.

-Sikse-

-Tövbe tövbe abi ne diyorsun. dedi Akın Acar'ın ağzını kapatarak. Kağıdı es geçip bir dahaki kağıda baktığımda heyecanla zıpladım.

-KE MER. dedim heceleyerek.

-Kemer. dedi Acar bağırarak. Gülümseyerek onayladığımda kalan kelimeleri heyecanla anlatmaya başladım. Yaklaşık 8 kartın 6 tanesini bildiğimizde süre bitince gülümseyerek Acar'a sarıldım.

-Yesss. Biz kazandık. dedim gülerek. Akın suratını asmış bizi izlerken diğerleri gülüyordu.

-Ne oldu Akın. Doğru sen kaybetmiştin değil mi? dedim kahkaha atarak. Son anda boynumda hissettiğim nefes ile Acar'a sarıldığımı anladım. Kimseye çaktırmadan Acar'dan ayrıldığımda üzerimi düzenleyip gülümsedim.

-Eh biz artık gidelim, geç oldu. dedi Kerem Açelya'ya bakarak.

-Aynen aynen. Her şey için çok sağol canım. dedi Açelya bana sarılarak.

-Kabul ederseniz sizi ben bırakayım zaten işim yok. dedi Akın bana bakarak.

-Aynen aynen biz bırakırız hem benimde canım sıkılıyordu. dedi Cansu hızlıca. Akın Cansu ile arabayı almaya gittiğinde kapıdan Açelya ve Kerem'i uğurlayıp salona geçtim. Terasta oturup sigara içen Acar'ı gördüğümde yavaşça yanına ilerledim. Sallanan sandalyelerden birine oturduğumda Acar bir mimiği bile kıpırdamadan ciddi bir şekilde sigarasını içiyordu.

ÖLÜMÜN NEFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin