Bölüme başlamadan oy ve yorum atmayı unutmayınnn>3
Multimedya: Alvina Karan.
***
Ellerim Acar'ın elinin üzerinde sabit bir şekilde dururken Acar'ın uyanmasın üzerinden üç gün geçmişti. Her gün sağlık kontrolünden geçiyordu. Şu anlık bir şeyi yoktu fakat her şeye rağmen yinede bir önlem alınmalıydı. Odanın kapısı yavaşça açıldığında kapıdan içeri kafasını uzatan Akın ile gel işareti yaptım.
-Uyudu mu yine? dedi Akın artık bıkmış gibi. Ellerimi Acar'ın elinden çekmeden yüzümü Akın'a çevirdiğimde kafamı salladım.
-Ne yapsın Akın bin kişi geldi gitti. Sonunda boşaldı oda. dedim sitemle. Akın haklısın der gibi kafasını salladığında ufak sessizliğin ardından yüzünü tekrar bana çevirdi.
-Ne zaman söyleyeceksin ona haberi? dedi heyecanlı bir sesle.
-Hastaneden bir çıkalım güzel sürprizim var. dedim gülümseyerek.
-Kafamı siktiniz amınakoyayım bir susun!
Yatakta yatan Acar'ın sesiyle yüzümü ona doğru çevirdiğimde Akın olduğu yerden kalkıp Acar'ın başına dikildi.
-Abi uyanmasaydın ya sen. dedi şakayla karışık gülerek.
-Oğlum bi sikti-
-Şşş Acar ayıp ama. Çocuk deli oldu burada neden öyle diyorsun? dedim kaşlarımı çatarak. Acar homurdana homurdana yerinde yatmaya devam ettiğinde Akın bizi yalnız bırakmak amaçlı odadan ayrıldı.
-Gel yanıma. dedi Acar yüzüme bakarak. Ciddi misin der gibi yüzüne baktığımda hâlâ aynı şekilde duruyordu.
-Manyak mısın sen Acar! Yaran var senin olmaz. dedim hemen karşı çıkarak.
-Ya kızım gel diyorsam gel işte hadi. Ben hastayım bak ölürüm sonra vicdan azabı çeker durursun. dedi Acar masum ayağına yatarak.
-Aynen bak öldün şuan. dedim kafamı sallayarak.
-Hadi bak hem kaslı kollarımda olma imkanı veriyorum sana daha ne istiyorsun? dedi Acar gerine gerine yükselen egosuyla. Yüzümü ekşitip Acar'a bombastic side eyes bakışımı attığımda kaldırdığı pikenin içine girdim. Yarasına değmemesi için kendimi geriye doğru çektiğimde Acar belimden tutup beni göğsüne yasladığında burnu saçlarıma dokundu. Özlem giderir gibi elimin üzerini okşayıp diğer eliyle belimi okşadığında saçlarımın kokusunu içine çekiyordu. Acar'ın eli belimden göbeğime geldiğinde içimdeki kıpırtıya engel olamadım.
Hisset bebeğim, bak baban bizi seviyor!
Yüzümde belirli belirsiz gülümseme yerini aldığında Acar elini tişörtümün içine sokup göğüslerime dokundu.
-Ben dokunmayalı çok mu büyümüşler ne? dedi Acar sırıtarak. Dediği şeyle utanç içinde yanarken eliyle göğsümün altını okşamaya başladı.
-Yapma ya! Uyanır uyanmaz kudurdun herhalde. dedim sinirle ellerini tişörtümün içinden çıkararak.
-Ne yapayım kız-
Acar sözünü tamamlamadan midemin bulantısı ile yanından hızlıca kalktığımda klozete eğilip midemdeki her şeyi çıkardım. Ellerimi klozetin kenarına yasladığımda saçımda hissettiğim el ile kafamı klozetten kaldırdım.
-Acar serumun! dedim oturduğum yerden kalkıp klozetin sifonunu çekerek.
-Sikerler şimdi serumunu iyi misin sen? dedi Acar yüzümü avucunun içine alarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN NEFESİ
Chick-LitBazı şeyler vardır ki, zorunda kalırsınız. En sevmediğiniz insanlara muhtaç olursunuz. Bazen hiç umut etmediğiniz insanlar sizin hayatınızın bir parçası olur. Hep, en sevdikleriniz tarafından parçalanırsınız. Oysa en son çürüyen organ kalp değil mid...